karty nie sa aktywne - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 sty 2017, 11:39

Mam problem z kartami jednej rodziny,karty przyszły tak jak zwykle i w systemie zrobiłam odbiór przesyłki a następnie karty zostały odebrane po czym zrobiłam jak zwykle wydanie kart, i okazało się że karty wszystkich członków tej rodziny sa nieaktywne,mimo że w systemie widnieje status kart że są wydane, czy miał ktoś taki problem?i co z tym zrobić?
monika777


Napisano: 06 lut 2017, 9:56

Zadzwoń do help desk z prośbą o weryfikację kart

tel. help.desk: +48 32 72 32 672

kdr-hd@asseco.pl
kikir



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem