klient nie pobiera świadczeń przez 2 miesiące - wygaszanie decyzji - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 17 cze 2025, 19:30

Klient nie pobrał zasiłku stałego przez 2 miesiące, nie ma z nim kontaktu.
Jak rozumiem:
- wstrzymujemy wypłatę
- wysyłamy zawiadomienie o wszczęciu postępowania wyjaśniającego
- jeśli nie wyjaśni to decyzją stwierdzamy wygaśnięcie decyzji o z. stałym

I tu moje pytanie - z jaką datą stwierdzamy wygaśnięcie tej decyzji?
Co z niepobranymi pieniędzmi?
Xman
Starszy referent
Posty: 765
Od: 14 gru 2017, 18:33
Zajmuję się: pomoc społeczna



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x