Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6050
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
Mamy przyjemność zaprezentować ofertę nowego rozwiązania, kierowanego do Państwa:
https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 32017-1554#
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową instrukcją.
https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 32017-1554#
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową instrukcją.
Tomek
- heiland
- Administrator
- Posty: 3470
- Rejestracja: 04 sty 2013, 20:46
- Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
- Lokalizacja: woj. lubelskie
- Kontakt:
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6050
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
-
- Referent
- Posty: 267
- Rejestracja: 07 mar 2017, 15:50
- Zajmuję się: Referent SR i FA
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 3437
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:29
- Zajmuję się: Św/Fa/ŚR
- Kontakt:
Re: Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
rozumiem że pakiety np niebieski jest do wykorzystania do końca roku ? czy 500 sms do końca roku ?
-
- VIP
- Posty: 3437
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:29
- Zajmuję się: Św/Fa/ŚR
- Kontakt:
Re: Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
czy do 500 sms na miesiąc ?
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6050
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6050
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
Re: Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
Zachęcam do zapoznania się z instrukcją dostępną pod w/w linkiem, co pozwoli Wam poznać całą nową funkcjonalność naszego Oprogramowania, dzięki której będzie można sensownie i wygodnie skorzystać z tej nowej możliwości komunikacji z Waszymi Klientami.
Dzięki niej będziecie mieć duże możliwości ustawienia sobie tej nowej możliwości pod własne oczekiwania i potem automatycznie będzie to działać - do Klientów którzy wyrażą na to zgodę, będzie się automatycznie wysyłać informacja np. o decyzji do odbioru, czy o terminie wypłaty.
Krótki przykład: jak się ustawi odpowiednio Oprogramowanie, to zatwierdzenie listy wypłat spowoduje że automat przygotuje powiadomienia o terminie wypłaty, gotowe do wysłania do wszystkich osób będących odbiorcami wypłat z tej listy, o ile wyrazili oni zgodę. Możliwość konfiguracji opóźnienia czasowego po jakim wysyłają się powiadomienia, pozwoli ograniczyć pomyłki np. kiedy trzeba będzie cofnąć zatwierdzenie listy wypłat w celu dokonania korekt np. usunięcia jakichś pozycji lub dodania nowych, to funkcjonalność którą opracowaliśmy, automatycznie unieważni powiadomienia do odbiorców usuniętych z listy i utworzy powiadomienia do odbiorców dodanych do listy, zanim powiadomienia fizycznie zostaną wysłane do Klientów. Podobnie z automatycznym utworzeniem powiadomienia o decyzji do odbioru, w momencie zatwierdzenia decyzji. Nowe okienko rejestru powiadomień daje pełną kontrolę nad tym co jest przygotowane do wysyłania, co zostało wysłane itd.
Całość jest opracowana tak, aby Ośrodek który zdecyduje się na korzystanie z tej nowej możliwości, odniósł faktyczne korzyści.
pozdrawiam
Dzięki niej będziecie mieć duże możliwości ustawienia sobie tej nowej możliwości pod własne oczekiwania i potem automatycznie będzie to działać - do Klientów którzy wyrażą na to zgodę, będzie się automatycznie wysyłać informacja np. o decyzji do odbioru, czy o terminie wypłaty.
Krótki przykład: jak się ustawi odpowiednio Oprogramowanie, to zatwierdzenie listy wypłat spowoduje że automat przygotuje powiadomienia o terminie wypłaty, gotowe do wysłania do wszystkich osób będących odbiorcami wypłat z tej listy, o ile wyrazili oni zgodę. Możliwość konfiguracji opóźnienia czasowego po jakim wysyłają się powiadomienia, pozwoli ograniczyć pomyłki np. kiedy trzeba będzie cofnąć zatwierdzenie listy wypłat w celu dokonania korekt np. usunięcia jakichś pozycji lub dodania nowych, to funkcjonalność którą opracowaliśmy, automatycznie unieważni powiadomienia do odbiorców usuniętych z listy i utworzy powiadomienia do odbiorców dodanych do listy, zanim powiadomienia fizycznie zostaną wysłane do Klientów. Podobnie z automatycznym utworzeniem powiadomienia o decyzji do odbioru, w momencie zatwierdzenia decyzji. Nowe okienko rejestru powiadomień daje pełną kontrolę nad tym co jest przygotowane do wysyłania, co zostało wysłane itd.
Całość jest opracowana tak, aby Ośrodek który zdecyduje się na korzystanie z tej nowej możliwości, odniósł faktyczne korzyści.
pozdrawiam
Tomek
-
- VIP
- Posty: 3437
- Rejestracja: 08 mar 2017, 13:29
- Zajmuję się: Św/Fa/ŚR
- Kontakt:
Re: Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail
no ja widze oszczędności, skoro polecony ze zwrotką 7,8 zł.
na pewno zamówimy smsy
na pewno zamówimy smsy
Oprócz Komunikacja z Beneficjentem za pomocą SMS/mail - Świadczenia rodzinne przeczytaj również:
Pismo z ROPSU co dalej?
nowy tekst jednolity?
dodatek z tyt. zamieszkania
urlop wychowawczy
dzieci
dec nienależnie pobrane PILNE!!!!!!!!!!
potrącenie nn śp z renty
Uchylenie szkoły
nienależnie
zaskarżone orzeczenie. Od kiedy przyznać szo?
Upewnijcie mnie. Zasilek stały. Utrata?
pomóżcie obliczyć wysokość św. rodzicielskiego
czy nalezy sie świadczenie pielęgnacyjne
zgon dziecka a zasiłek rodzinny
od kiedy wychowawczy?
jak liczyć?