koszty upomnienia-jakie paragrafy - Księgowość

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 20 lis 2018, 10:01

odsyłał jakiś urząd koszty upomnienia do urzędu wojewódzkiego? Jaki paragraf wydatkowy zastosowaliście? Proszę o poradę :)
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa


Napisano: 20 lis 2018, 10:53

Ja tu czegoś nie rozumiem, jesteśmy OPS-em, więc co nas interesuje jaki paragraf wydatkowy wystąpi w Urzędzie? Przecież oni za to odpowiadają a nie my. Ja mam tyle pracy, że ogarnąć się nie mogę, więc odsyłam im jako koszty upomnienia z adnotacją, że do UW, a oni niech się martwią, co dalej z tym zrobić. Może źle myślę, ale nie jestem na etacie w Urzędzie, sorry ;-)
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 20 lis 2018, 11:13

może i tak ale trochę zwykłej życzliwości nie zaszkodzi
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 20 lis 2018, 12:05

Ja napisałam oczywiście przykładowo, bo nie mam kosztów upomnienia. Miałam kiedyś parę lat temu, ale naprawdę nie wiem, jak to traktował Urząd. Podejrzewam, że jako dochody.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 20 lis 2018, 12:25

Koszty upomnienia odsyłamy 2910 do uw
księgowa123
Referent
Posty: 489
Od: 16 mar 2017, 12:11
Zajmuję się: ksiegowość

Napisano: 20 lis 2018, 12:50

wielkie dzięki
mk1
Podinspektor
Posty: 1011
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x