Kto powinienien wystawić upomnienie? - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 19 sty 2014, 13:42

Mam taką sytuację, uczestnicy zalegają z odpłatnością za usługi w środowiskowym domu samopomocy - decyzje wystawione o odpłatności przez pracownika socjalnego i podpisane przez kierownika (dochody BP), kto powinien wystawić upomnienie, a w przypadku niezapłacenia tytuł wykonawczy? Jak to robicie u siebie w jednostkach?
Jestem główną księgową w ops i chyba na mnie to padnie :(
Proszę o pomoc
~Asia


Napisano: 19 sty 2014, 15:58

co do tytułów i upomnień to wójt , burmistrz prezydent - no chyba że skarbówka przepuści jeżeli wystawi kierownik ops
~as ss

Napisano: 19 sty 2014, 16:32

podpis na upomnieniu i tytule w moim przypadku to wójt
ale chodzi mi o wystawienie upomnienia to ja powinnam to zrobić jako główna księgowa tk czy pracownik merytoryczny?
~Asia

Napisano: 20 sty 2014, 12:09

wydaje mi się ze pracownik merytoryczny ale niech ktoś się jeszcze wypowie
~Ania

Napisano: 20 sty 2014, 13:23

Osoba rozliczająca należności które będą wymienione w upomnieniu.
~BDMB

Napisano: 20 sty 2014, 16:25

u mnie to są obowiazki księgowości
~~o~



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x