W wersji Java. Biura miały w ostatnim czasie aktualizacje Javy, a nie wszystkie ośrodki ją zaktualizowały u siebie. Takie coś nam Sygnity wysłało:
Treść rozwiązania:
Problem wynika z odnowienia certyfikatów bezpieczeństwa (SSL) po stronie BIG pod koniec kwietnia. Jeśli na Państwa serwerze zainstalowana jest Java JDK starsza niż 8 update 202, to konieczne jest wykonanie reinstalacji Javy na wersję 8 update 202 zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Pobrać instalator Javy JDK 8u202 zgodny z architekturą serwera (dla 64bit jest to plik "jdk-8u202-windows-x64.exe") z serwera FTP: SERWER: ftp.sygnity.pl (port: 990, szyfrowanie: SSL/TSL, tryb pasywny), UŻYTKOWNIK: sygftp, HASŁO: JuY44f , KATALOG: SR.
2. Zatrzymać pracę w Oprogramowaniu SR/POMOST, zastopować serwer aplikacyjny Jboss SR/POMOST.
3. Usunąć usługę JbossSwiadczenia/JbossPomost (jeśli jest używana) z poziomu zakładki "Parametry Jboss" w Administratorze STD lub poprzez użycie skryptu "x:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\service\ UninstallJBossSwiadczenia.bat" / "x:\JBoss\service\UninstallJBossPomost.bat" (skrypt należy uruchomić jako administrator).
4. Odinstalować wszystkie obecne wersje Javy JDK oraz JRE, po czym zrestartować komputer.
5. Zainstalować nowo pobraną Javę JDK (zezwolić instalatorowi również na instalację Javy JRE).
6. Zaktualizować wartość zmiennej środowiskowej JAVA_HOME, aby wskazywała na główny folder nowo zainstalowanej Javy JDK (np. c:\Program Files\Java\jdk1.8.0_202).
7. W przypadku braku biblioteki "msvcr100.dll" w folderze "C:\Windows\System32\" i/lub "c:\Windows\SysWOW64\", skopiować ją w te miejsca z podkatalogu "bin" nowo zainstalowanej Javy.
8. Zainstalować usługę JbossSwiadczenia/JbossPomost (jeśli ma być nadal używana) z poziomu zakładki "Parametry Jboss" w Administrator STD lub poprzez użycie skryptu "x:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\service\InstallJBossSwiadczenia.bat" / "x:\JBoss\service\InstallJBossPomost.bat" (skrypt należy uruchomić jako administrator).