Listy płac - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 24 cze 2014, 9:38

Jestem księgowym w OPS. jestem upoważniony do podpisywania dokumentów bankowych/przelewy, czeki,/jednoczeście księguję te dokumenty. moje pytanie - czy mogę także naliczac listy płac dla pracowników i je podpisywać pod względem for.rach.i jako księgowa. bałagam wypowiedcie się
Józek


Napisano: 24 cze 2014, 9:57

Mam taką samą sytuację. Też sporządzam listy, podpisuję je jako sporządzający, pod względem formalnym, rachunkowym i jako główny księgowy. Kierownik podpisuje pod względem merytorycznym i jako kierownik. Inaczej się nie da jeżeli jesteśmy jednoosobowo księgowymi, kadrowymi i naliczającymi płace.
AnkaI

Napisano: 24 cze 2014, 10:02

Dzięki Anka1, a co z kontrolą błędy własne ciężko zauważyć. Nigdzie nie mogę znaleźć jasno sprecyzowanych przepisów na ten temat.
Józek

Napisano: 24 cze 2014, 10:30

Nie wiem czy są na to jakieś przepisy. Pozostaje nam tylko kontrola z ZUS, US albo Inspekcji Pracy lub audyt z gminy. Pozdrawiam
AnkaI

Napisano: 24 cze 2014, 10:46

Dzięki -Anka byle do emerytury a ta jeszcze daleko,a obowiązków dokładają.
Józek



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x