Matka-rolnik nic nie nalezy sie!

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: de Charette

Napisano: 09 maja 2014, 10:06

Dzwonilam do opieki z pytaniem o moja sytuacje,jestem rolnikiem,mam chore dziecko,od lipca bez sp.Powiedziano mi ,ze zwrot zdo nalezy sie tylko na dorosle osoby.Po drugie nadal mam gospodarstwo wiec nic mi sie nie nalezy.Dodam,ze pisalam w czerwcu2013 oswiadczenie ze nie pracuje w gospodarstwie,ze wszystkim sie zajmuje maz.Czyli jak to w koncu jest?zeby dostac od maja sp.musze przestac byc wlascicielem,czy tylko zaprzestac pracy i prowadzenia(bo tego to ja zaprzestalam od kilku lat).Radca prawny mowil,ze mi sie nalezy,a opieka,ze nie.Odpowiedzcie.
Gabi123

Napisano: 09 maja 2014, 10:10

Pójdź do swej opieki poproś o wniosek wypełnij go i jak dadzą decyzję odmowną to się odwołaj. Nic cię to nie kosztuje. Tylko dobrze uzasadnik odwołanie do kolegium
Anna77

Napisano: 09 maja 2014, 10:21

to źle Ci powiedzieli jeśli decyzja wygasła Ci z mocy prawa od 01 lipca to przysługuje Ci wyrównanie za okres od lipca 2013 do 14 maja 2014 r. od 15 maja złóź wniosek o świadczenie pielęgnacyjne do wniosku musisz napisać oświadczenie o zaprzestaniu wykonywania pracy w gospodarstwie w związku z opieką nad niepełnosprawnym dzieckiem jak dadzą Ci odmowę to się odwołuj !
znaczek

Napisano: 09 maja 2014, 13:21

Troche mnie zaskoczylo twierdzenie pani w opiece,ze oni tylko beda zwracac zdo na osoby dorosle,a nie na dzieci.Nie wiem nie znam sie,czytalam ustawe ale nie jestem tak inteligentna,by umiec ja dobrze zinterpretowac.Zloze wniosek i zobacze co mi odpowiedza.
Gabi123

Napisano: 09 maja 2014, 14:59

Gabi należy Ci się wyrównanie od lipca i należy Ci się ŚP nadal na 100 %.Składaj dokumęnty a zobaczysz co się będzie działo.
SKO

Napisano: 11 maja 2014, 13:51