MI B4 - refundacja

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Włóczykij
Stażysta
Posty: 55
Rejestracja: 30 lis 2020, 15:30
Zajmuję się: Dofinansowania ze środków PFRON
Kontakt:

MI B4 - refundacja

Post autor: Włóczykij »

Czy jest możliwość refundacji kosztów poniesionych w sklepie stacjonarnym, czy tylko w przypadku transakcji na odległość?
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Rejestracja: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa
Kontakt:

Re: MI B4 - refundacja

Post autor: cpr3 »

w sklepie stacjonarnym też możemy wpłacić na konto os. niepełnosprawnej musi napisać podanie i wskazać konto, tylko w sklepie na odległość musimy czekać 14 dni bo w sprzedaży poza siedzibą/ sklepem beneficjent ma prawo zwrócić towar i otrzymać zwrot wpłaty.
Agnieszka79
Praktykant
Posty: 41
Rejestracja: 09 lut 2021, 12:24
Zajmuję się: PFRON
Kontakt:

Re: MI B4 - refundacja

Post autor: Agnieszka79 »

Zgodnie z Zasadami przekazanie przyznanych środków finansowych następuje na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy (w przypadku sklepów stacjonarnych) tylko konkretnych obszarów: A1 i A3, B2 i B5, C2-4, D i Moduł II. Inaczej jest w przypadku transakcji na odległość.
Woszka
Praktykant
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2019, 14:18
Zajmuję się: Środki Pfron
Kontakt:

Re: MI B4 - refundacja

Post autor: Woszka »

Agnieszka79 pisze: 09 cze 2022, 10:04 Zgodnie z Zasadami przekazanie przyznanych środków finansowych następuje na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy (w przypadku sklepów stacjonarnych) tylko konkretnych obszarów: A1 i A3, B2 i B5, C2-4, D i Moduł II. Inaczej jest w przypadku transakcji na odległość.
3. Przekazanie przyznanych środków finansowych następuje:
1) na rachunek sprzedawcy przedmiotu zakupu / usługodawcy, na podstawie przedstawionej przez wnioskodawcę faktury VAT lub innego dowodu księgowego;
lub
2) na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy do rozliczenia na warunkach określonych w umowie dofinansowania (wskazanie terminu i sposobu rozliczenia przekazanych środków), co dotyczyć może:
____________
1 np. weksel własny in blanco wystawiony przez beneficjenta pomocy i opatrzony klauzulą „bez protestu” wraz z deklaracją wekslową.
a) w przypadku Modułu I: Obszar A - Zadanie nr 2 i nr 3, Obszar B - Zadanie nr 2
i nr 5, Obszar C - Zadania nr 2 - 4, Obszar D,
b) Modułu II,
z uwzględnieniem postanowień ust. 3a oraz ust. 3b.
3a. W przypadku refundacji kosztów poniesionych po dacie zawarcia umowy dofinansowania, w tym w ramach transakcji na odległość (zakupy w sieci/sprzedaż internetowa), dokonanej przez wnioskodawcę z własnych środków, które to przypadki mogą dotyczyć Modułu I: Obszar A - Zadanie nr 1 lub nr 4, Obszar B - Zadanie nr 1, nr 3, lub nr 4 oraz Obszar C - Zadanie nr 1, nr 3 lub nr 5, zwrot dokonanej zapłaty - do wysokości przyznanych środków, następuje na rachunek bankowy wnioskodawcy, jeżeli:
1) zapłata została dokonana przez wnioskodawcę po dacie zawarcia umowy dofinansowania;
2) wnioskodawca przedłożył fakturę VAT lub inny dowód księgowy wraz z dowodem dokonania zapłaty (odrębny dowód uiszczenia zapłaty jest wskazany w przypadku, gdy fakt uiszczenia zapłaty np. przelewem/kartą/za pobraniem, nie zostanie stwierdzony na fakturze lub na innym dowodzie księgowym);
3) od transakcji, której dotyczy zwrot zapłaty, upłynęło co najmniej 14 dni kalendarzowych;
4) wnioskodawca potwierdził odbiór przedmiotu dofinansowania zgodny z warunkami umowy dofinansowania.
3b. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lub w ust. 3a Realizator, w zależności od posiadanych możliwości, może wyrazić zgodę na przekazanie środków w inny, uzgodniony z wnioskodawcą sposób (przekazem pocztowym lub w kasie urzędu albo wypłata gotówki w banku wskazanym przez Realizatora), jeżeli wnioskodawca nie posiada rachunku bankowego.
ODPOWIEDZ