miesiąc w którym składany jest wniosek - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 08 lut 2016, 9:58

Witam! Czy w ustawie jest gdzieś zapis wyjaśniający stwierdzenie dot wydatków za miesiąc w którym składany jest wniosek? Mam klientkę która złożyła wniosek 1.02 a wydatki przyniosła za styczeń i upiera się że jej sie należy dodatek od lutego. Chcę jej wysłać wezwanie do uzupełnienia wniosku o wydatki z lutego i opieram się tu na wniosku o przyznanie dodatku mieszk.(załącznik do rozporządzenia), ale chcę się jeszcze upewnić czy jeszcze gdzieś jest jakiś zapis, który mogłabym wykorzystać.
nowa123


Napisano: 08 lut 2016, 10:26

może zacznijmy od tego co chcesz osiągnąć. Przećwiczyć petentkę czy przyznać dodatek od marca tak jak to jest w przepisach ? bo jakoś nie rozumiem twoich intencji........
małe ww
Podinspektor
Posty: 1282
Od: 11 kwie 2014, 9:44
Zajmuję się:

Napisano: 08 lut 2016, 10:45

zastanawiam się dlaczego pytasz ale na druku wniosku o przyznanie dodatku masz przy wydatkach 3 gwiazdeczki
które na dole mają objaśnienie i czytasz ***Miesiac w którym składany jest wniosek
zek1

Napisano: 08 lut 2016, 10:51

...... no bez przesady jak na 99,99% na dzień 1 lutego nikt nie ma poniesionych wydatków za luty a więc wyluzujcie sobie ten wątek ....... a wnioskodawcy przecież nie zabronisz złożyć wniosku
małe ww
Podinspektor
Posty: 1282
Od: 11 kwie 2014, 9:44
Zajmuję się:

Napisano: 08 lut 2016, 11:46

Ja to wszystko rozumiem, tylko mam taką klientkę, która złożyła wniosek 1.02 zarejestrowałam go z tą datą a ona upiera się żeby wpisać jej datę wpływu 29 styczeń żeby dodatek przyznać jej od lutego. Zarządca wypełnił jej wniosek z datą 15 stycznia, ale jakoś nie było jej po drodze i nie zdążyła do końca miesiąca przynieść wniosek, a teraz wymaga zarejestrowania z datą styczniową. Mówiłam jej, że wniosek złożyła w lutym i dodatek będzie przysługiwał od marca i żeby poszła do zarzadcy budynku żeby podbił jej wniosek z datą lutową ale ona upiera się że należy jej się od lutego, dlatego chcę jej wysłac wezwanie do uzupełnienia wniosku o wydatki potwierdzone przez zarzadcę z miesiaca lutego.
nowa123

Napisano: 08 lut 2016, 21:01

nowa123 pisze: złożyła wniosek 1.02 ... a ona upiera się żeby wpisać jej datę wpływu 29 styczeń ...
To jest niedopuszczalne i karygodne. Oficjalnie tak załatwić nie można, dodatek przysługuje nie wcześniej niż od marca i wypada postarać się jakoś o wydatki lutowe (jednak nie za cenę przepadnięcia dodatku).
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 09 lut 2016, 9:05

Czy mogę ja zwrócić się z prośbą do zarządcy o aktualne wydatki, czy mam ścigać moja klientkę o uzupełnienie wniosku? Jak już pisałam kontakt z nią jest bardzo trudny.......
nowa123

Napisano: 09 lut 2016, 10:18

a wystarcz zajrzeć do KPA ... a dokładniej odnaleźć sobie przepis art. 61 par. 3 i już sprawa jest jasna
brodafix

Napisano: 09 lut 2016, 10:26

ponadto , tak jak piszesz należy tej Pani wypisać wezwanie o doręczenie brakujących dokumentów w myśl art. 64 par. 2
a nie usunięcie tych braków we wskazanym terminie 7 dni spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania i temat załatwiony
po co się szarpać ??
miłego dnia :-)
brodafix

Napisano: 09 lut 2016, 10:45

owszem czasem mamy takie przypadki że dzwonimy do zarządcy i prosimy o wypełnienie i dostarczenie nowego wniosku i potwierdzenie wydatków z właściwą datą stary zostawiamy w aktach a nawet sami idziemy do zarządcy z wnioskiem także przypadki bywają różne zazwyczaj staramy się pomóc
zek1



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x