Miesięczne listy wypłat - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 06 lip 2021, 13:21

Witam w związku z nowelizacją ustawy zastanawiam się nad wysyłanymi do tej pory listami wypłat do poszczególnych administratorów czy właścicieli czy nadal możemy je wysyłać, czy informacja która pójdzie zamiast decyzji ma im wystarczyć ? co sądzicie będę wdzięczna za pomoc
KatarzynaSroda
Praktykant
Posty: 43
Od: 28 kwie 2020, 12:42
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne


Napisano: 06 lip 2021, 13:42

Czy taka informacja dla zarzadcy moze byc?
Czy decyzji juz nie wysyłamy do zarzadców?
Ani
Referent
Posty: 245
Od: 03 sie 2017, 7:47
Zajmuję się: Kdr

Napisano: 06 lip 2021, 13:53

KatarzynaSroda pisze:
06 lip 2021, 13:21
Witam w związku z nowelizacją ustawy zastanawiam się nad wysyłanymi do tej pory listami wypłat do poszczególnych administratorów czy właścicieli czy nadal możemy je wysyłać, czy informacja która pójdzie zamiast decyzji ma im wystarczyć ? co sądzicie będę wdzięczna za pomoc
listy wypłat myślę, że można wysyłać...w informacji ma być podane: imie i nazwisko adres okres otrzymywania dodatku i kwota...chodzi o uzasadnienie z decyzji gdzie czesto jest więcej danych wnioskodawcy, typu liczba osób w gospodarstwie domowym, dochody...itp
:-)
VIP
Posty: 3595
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: 06 lip 2021, 13:55

Ani pisze:
06 lip 2021, 13:42
Czy taka informacja dla zarzadcy moze byc?
Czy decyzji juz nie wysyłamy do zarzadców?
ja w decyzji w uzsadnieniu nie mam podanych tych informacji...wysyłam wnioskodawcy do decyzji wydruk wyliczen gdzie jest co z czego wynika...:) co innego jezeli chodzi o decyzje odmowna...wtedy juz szczególowo uzasadniam...jednak odmowna juz do zarzadcy nie jest przeciez wysylana :)
:-)
VIP
Posty: 3595
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x