moje pierwsze uchylenie koordynacji
-
- Referent
- Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR
- Kontakt:
moje pierwsze uchylenie koordynacji
MY robimy uchylenie informacji od do ? podpowiedzcie technicznie jak to wygląda potem wysyłamy akta? Jak to robicie papierowo elektronicznie? Jestem nowa w temacie. I co dalej czy ŁUW przesyła coś jeszcze czy Pani musi do nas zwracać czy do ŁUW?
-
- Referent
- Zajmuję się: ŚW.
- Kontakt:
Re: moje pierwsze uchylenie koordynacji
Jeśli urząd przysłał Ci pismo i napisał od kiedy do kiedy zachodzi koordynacja to musisz wydać decyzję uchylającą prawo do świadczenia od ... do ... . Wysyłasz tej osobie której uchylasz. Potem czekasz 14 dni aż się uprawomocni dezycja. I potem piszesz pismo przewodnie i mówisz że na podstawie pisma nr ... z dnia ... zostało uchylone prawo do świadczenia wychowawczego w okresie w którym zachodzi koordynacja. I oczywiście w programie musisz sobie uchylić żeby nie poleciała wypłata. I czekasz na odpowiedź Urzędu Wojewódzkiego który kraj jest właściwy do wypłaty. Jesli Polska to napiszą Ci że na przykład od 01.10. 2020 r. musicie wypłacić 

-
- Referent
- Kontakt:
a jezeli jest ta koordynacja - zrobiłam uchylenie przesłałam pisma akta - kto dochodzi tych pieniędzy które zostały wypłacone?
-
- Podinspektor
- Zajmuję się: koordynacja
- Kontakt:
-
- Referent
- Kontakt:
UW w jaki sposób?
-
- Podinspektor
- Kontakt:
-
- Referent
- Zajmuję się: ŚW.
- Kontakt:
Wyślą Ci decyzje , że były nienaleznie pobrane świadczenia od ... do .. I wskażą tam kwotę i odsetki jakie są do spłacenia. I będziesz musiałą potrącać z bieżących wypłat, lub mogą wpłacić Ci w całosci wkotę którą oddają 

-
- Referent
- Zajmuję się: PS SR
- Kontakt: