NIE ODNALEZIONO TOŻSAMOŚCI - SYGNITY - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 30 maja 2017, 14:35

Po weryfikacji w CBB wyskoczył mi następujący komunikat: Nie odnaleziono podanej tożsamości. Co to oznacza?
sanna
Referent
Posty: 391
Od: 06 lip 2016, 12:15
Zajmuję się: KDR


Napisano: 30 maja 2017, 14:41

Proszę napisać co po kolei było robione i przy czym taki komunikat wystąpił.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 30 maja 2017, 14:50

Weryfikacje -> empatia ->Sprawdź czy w innych jednostkach wystąpiły osoby z wniosku

Weryfikuję osobę i w komunikacie w przeglądarce pojawia sie komunikat.
Załączniki
nieodn2.png
nieodn2.png (6.68 KiB) Przejrzano 492 razy
sanna
Referent
Posty: 391
Od: 06 lip 2016, 12:15
Zajmuję się: KDR

Napisano: 30 maja 2017, 14:58

To raczej coś się popsuło po stronie Emp@tii, bo nie ma możliwości żeby od nas wyszła nieistniejąca tożsamość, tożsamości otrzymyujemy z Emp@tii.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 30 maja 2017, 14:59

u mnie to samo, ale nie u wszystkich członków rodziny, bardzo dziwne
amm
Referent
Posty: 217
Od: 13 mar 2017, 20:26
Zajmuję się: PS SR
Lokalizacja: Mazowsze

Napisano: 30 maja 2017, 15:06

U mnie też, przy czym robiąc zbiór centralny miałam 44 miękkich walidacji i są to właśnie te osoby, u których "nie odnaleziono tożsamości". Decyzje dawno wydane...weryfikacja była jak należy... a tu proszę takie "niespodzianki". I niestety importując do CAS mam status: nieprzekazany i status poprawności: niepoprawny. Nie wiem co robić. Ktoś tak z was miał?
agawa
Referent
Posty: 221
Od: 16 gru 2016, 13:04
Zajmuję się: świadczenie wychowawcze, refundacja podatku VAT

Napisano: 31 maja 2017, 7:16

U mnie to samo " brak identyfikatora w CBB "
********** :D
********** :-)
Stażysta
Posty: 126
Od: 09 mar 2017, 8:22
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 31 maja 2017, 8:54

U mnie też pojawia się komunikat nie odnaleziono tożsamości......
adaw
Stażysta
Posty: 124
Od: 14 mar 2017, 12:33
Zajmuję się: SR,FA, SW

Napisano: 31 maja 2017, 11:19

tutaj pisaliśmy co należy zrobić w przypadku pojawienia się braku w zbiorze centralnym:

https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... -2-2.7.pdf

jeśli mimo przeprowadzenia tych czynności, nadal CBB nie nadało identyfikatora, a Wy jesteście pewni, że w systemie macie wszystkie dane osobowe wprowadzone dobrze, to wysyłacie zbiór centralny do CAS z tymi miękkimi walidacjami, bo nic innego już więcej nie jesteście w stanie zrobić. Proszę zauważyć, że nasza instrukcja nie zawierała ani słowa o przeprowadzeniu jakiejkolwiek weryfikacji w CBB, bo ta weryfikacja służy do czego innego i nie ma wpływu na ten brak w zbiorze centralnym
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x