wiem, że są wyjaśnienia Ministerstwa, iż należy dzwonić i pytać czy są zainteresowani, czy złożyli wnioski i czy będą składąc wnioski na komisję. Ale w październiku byłam na szkoleniu i tam mówiono, że nas nie obchodzi czy złożyła wniosek na komisję i przedłużamy z automatu. Cz w Tarczy jest tak napisane, ze przedłuża się pod pewnymi warunkami?
ja już mam mętlik, czy brać od strony pisemną rezygnację z dalszego pobierania świadczeń? a jak strona się nie zgodzi na takie coś? właśnie jak wyżej napisano-stan zdrowia dziecka się poprawił i strona nie wiem czy będzie składać-to co w takiej sytuacji?
I będzie miała rację, że się nie zgodzi. Czemu działasz na jej niekorzyść? Świadczenia nadal jej przysługują, nie ma żadnego ale.
Na szkoleniu Mazurkiewicz powiedział, ze strona musi złożyć pisemne oświadczenie o zmianie decyzji przyznającej ŚP, ZP lub dodatek. Notatkę robimy przy zmianie kwoty ŚP lub ZP bo to jest zawarte w ustawie art. 32, a przedłużanie w związku z covid to jest co innego i art. 32 tego nie dotyczy.
ja wysyłam zawiadomienie o wszczęciu postepowania, potem dzwonię do osób, pytam czy naal chce pobirać swiadczenia,oraz czy sama przypadkiem nie złożyła już wniosku, robię z tego notetkę i przedłuzam decyzją wypłatę świadczeń. wszystko zgodnie z pismem od ministerstwa.