NK - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 14 paź 2014, 19:51

Jestem świeżo upieczonym pracownikiem socj. i otrzymałam 4 pisma aby rodzinom założyć NK, mam pytanie i prośbę do fachowców w tej branży: co się robi w takim przypadku, od czego zacząć, jestem zupełnie zielona, bardzo proszę o wskazówki i będę bardzo wdzięczna za pomoc.
nowiuteńka

Napisano: 14 paź 2014, 20:30

W tym przypadku Internet to nie jest odpowiednie miejsce do szukania odpowiedzi; jak sama piszesz jesteś mlodym pracownikiem socjalnym,a wiec masz praco ( zawsze je masz), ale teraz szczególnie do tego aby pytać swojego przełożonego ( a jak on nie wie to koleżanek lub wyżej).
Dlaczego Ci to polecam zamiast konkretnej odpowiedzi; przede wszystkim dlatego, że masz prawo i obowiązek wykorzystać teraz czas na przystosowanie się na nawiązanie normalnych relacji, atmosfery sprzyjającej normalnym stosunkom w pracy oraz wysondować na jakim poziomie są ludzie z którymi pracujesz. To sa istotne informacje, które później mogą się przydać w dalszym Twoim rozwoju bo będziesz wiedziała o co masz pytać, o co możesz spytać, kto ma wiedzę i na jakim poziomie, jakie są reakcje Twoich przełożonych, z jakimi ludźmi pracujesz.
Pytaj, pytaj, pytaj - a najlepiej od razu kiedy otrzymujesz zadanie do wykonania, a nie wiesz o co chodzi to parafrazuj
https://zssr.eu/index.php/artykuly/umiej ... parafraza/
pozdrawiam i życzę dużo sukcesów w pracy
Dzidka
dzibar
Specjalista
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl

Napisano: 15 paź 2014, 8:19

Ja z kolei mam prośbę taką, zwraca się sąd z prośbą do OPS aby założyć NK rodzinie ale co w takim przypadku gdy ofiara przemocy wraz z rodziną nie wyraża zgody na założenie.
bella

Napisano: 15 paź 2014, 9:42