a czemu telefonicznie nie można się z Państwem kontaktować? zawsze zajęci konsultanciSYGNITY pisze:Jak wyżej - uprzejmie proszę o kontakt z serwisem i pomożemy.
nieprzypadkowo polecamy portal albo e-mail a w ostateczności telefon - taka kolejność jest podana na głównym oknie oprogramowania.Gość pisze:a czemu telefonicznie nie można się z Państwem kontaktować? zawsze zajęci konsultanci
no to rozumiem że zmniejszenie liczby konsultantów jest celoweSYGNITY pisze:nieprzypadkowo polecamy portal albo e-mail a w ostateczności telefon - taka kolejność jest podana na głównym oknie oprogramowania.Gość pisze:a czemu telefonicznie nie można się z Państwem kontaktować? zawsze zajęci konsultanci
pozdrawiam
I często tak jest że po otrzymaniu zgłoszenia mailem konsultant dzwoni do Zgłaszającego. Dlatego często jest zajęte i dlatego najlepszą drogą dla zgłoszenia jest portal ew. e-mail bo wtedy wiadomo że dojdzie, a z dodzwonieniem się jest różnie.Gość pisze:Czasami jest łatwiej jak konsultant mówi i od razu się to robi
Z okna wykazu list wypłat się wybiera wydruk listy wypłat i tam gdzie u góry okna jest szablon wydruku listy wypłat trzeba wybrać ikonę modyfikacji i można dostosować szablon wydruku listy wypłat do swoich potrzeb - wystarczy zrobić to raz dobrze i potem będzie pamiętane. Na oknie które się pojawi są kolumny wybrane i dostępne - i tam można wybrać osobno imię i nazwisko i dodać je w takiej kolejności jak nam pasuje.ebeb pisze:Panie Tomku,
a jak ustawić na listach wypłat aby najpierw było nazwisko nie imię