Witam,
chciałabym się dowiedzieć, jaki zakres czynności obowiązuje pracownika socjalnego w pracy w placówce dla osób z upośledzeniem umysłowym?
Nie jest to chyba praca polegająca na wywiadach środowiskowych, itp., jak w przypadku np. pracy w MOPR-ach, jednak nie mam pojęcia co wchodzi w skład obowiązków pracownika socjalnego w takiej placówce... Chyba, że się mylę?
Jeśliby ktoś mógł coś o tym więcej wspomnieć, choćby z własnego doświadczenia, byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ nie mam doświadczenia w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym.
Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Obowiązki pracownika socjalnego w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym
Re: Obowiązki pracownika socjalnego w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym
Koordynowanie pracy ZTO ,prowadzenie depozytów, rozliczenie zakupy leków, pampersów, rozliczenie odpłatności za pobyt- prowadzenie analityki, rozliczenie PIT-37, wydawanie przepustek, rejestr nieobecności i rozliczanie jej,aktualizacja wywiadów co pół roku dla Nowych zasad, Przy wszystkich czynnościach ścisła wspólpraca z opiekunami prawnymi, bo oni często nie mają poojęcia co należy do ich obowiązków,wizytu u lekara z mieszkańcami, w sądach ,na zakupach itp, wypłata wynagroodzenia opiekunom prawnym za pełnienie tej funkcji,organizacja wycieczek, kontakty z pracodawcami podopiecznych itd itd. Jest co robić tylko kasy za to nie ma dużej.
Dziękuję za informację.
Chyba się do tej pracy nie nadam, zwłaszcza, że nie mam doświadczenia...
Chyba się do tej pracy nie nadam, zwłaszcza, że nie mam doświadczenia...
Głowa do góry nie jest źle a doświadczenie to tzreba zdobyć próbuj jakby co to pisz jak będę mogła to pomogę
Spróbuję, w końcu od czegoś trzeba zacząć. Właśnie nabycie doświadczenia mnie motywuje najbardziej, z płacą gorzej, ale jednak praca w zawodzie, to lepsze, niż przypadek i wypalenie za 2-3 lata...
Nie bój się, do odważnych świat należy.