ocena zasobów pomocy społecznej - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 26 ]

Napisano: 28 mar 2023, 9:11

SMELCER pisze:
27 mar 2023, 17:44
Czy macie już zasilenie z aplikacji dziedzinowej do CAS bo u mnie jest na czerwono WAW ?
A z programu jest zrobione?: menu -> empatia -> waw
Anna
Cerkiewne
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 877
Od: 29 kwie 2020, 12:19
Zajmuję się: siedzę sobie
Lokalizacja: na podlasiu


Napisano: 28 mar 2023, 9:26

Cerkiewne pisze:
28 mar 2023, 9:08
Rada gminy nie czyta, ale ROPS sprawdza szablony tekstowe. I nie pozwala zmieniać po swojemu dla uproszczenia ............
Ja w polach tekstowych sporo zmieniam, nie zawsze biorę z szablonu. Nasz ROPS nigdy się nie przyczepił do tego.
panna migotka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 439
Od: 04 sty 2017, 12:55
Zajmuję się: Pomoc społeczna

Napisano: 28 mar 2023, 9:29

Cerkiewne pisze:
28 mar 2023, 9:08
Rada gminy nie czyta, ale ROPS sprawdza szablony tekstowe. I nie pozwala zmieniać po swojemu dla uproszczenia ............
Z tego co mi się wydaje szablony są tylko pomocniczo. Zawsze mam inną opisówkę, nigdy nikt się tego nie czepiał.
Z poważaniem
thorgal70
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 472
Od: 16 lis 2016, 13:39
Zajmuję się: Wszystkim i niczym

Napisano: 28 mar 2023, 12:38

W tym roku się przyczepił ROPS
Anna
Cerkiewne
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 877
Od: 29 kwie 2020, 12:19
Zajmuję się: siedzę sobie
Lokalizacja: na podlasiu

Napisano: 28 mar 2023, 13:12

SMELCER pisze:
27 mar 2023, 17:44
Czy macie już zasilenie z aplikacji dziedzinowej do CAS bo u mnie jest na czerwono WAW ?
Witam.
Pracujemy na TT-POMOC i też nie mam zasilenia WAW.
Dostawca oprogramowania stwierdził że u nas jest wszystko OK. Certyfikat empatii aktualny.
Zgłosiłem sprawę do UW i czekam na odpowiedź.
Od znajomych pracujących na tym samym programie mam informację że oni mają już zasilenie WAW.
Ciekawe dlaczego jedni mają a drudzy nie.
Jak się czegoś dowiecie dajcie znać.
Pozdrawiam
Stefan
Stażysta
Posty: 83
Od: 15 mar 2017, 13:15
Zajmuję się: PS

Napisano: 28 mar 2023, 19:06

U mnie jest podobna sytuacja u nas jest niby wszystko jest ok, a danych nie zaczytuje. W UW kazali mi się skontaktować z Top-Team. Również jestem ciekawa dlaczego tak jest, że jedni mają a inni nie.
Pozdrawiam.
SMELCER
Praktykant
Posty: 24
Od: 06 paź 2019, 10:09
Zajmuję się: PS/ŚW

Napisano: 29 mar 2023, 9:51

Top team pisze:

Zestawy WAW funkcjonują jako integralna część oprogramowania TT-POMOC od wielu lat. Usługa uzupełniania działa w tle i nie wymaga ingerencji Użytkownika. Proces tworzenia każdego sprawozdania (czyt. obliczania i wysyłania WAW) składa się z trzech etapów i odbywa się zgodnie z harmonogramem:

1pobranie sprawozdania (warunkiem koniecznym jest aktualny certyfikat do komunikacji z CSIZS): obowiązujący limit pobrań to raz na dobę (co 24 godziny),
2uzupełnienie sprawozdania (co 6 godzin),
3wysłanie uzupełnionego wcześniej sprawozdania (co 12 godzin).

W celu uniknięcia przeciążenia serwera, wymienione zadania startują nie wcześniej niż pół godziny od jego uruchomienia. Po tym czasie zaczynamy liczyć ww. interwały.

W związku z tym dane takie nie są uzupełniane i wysyłane gdy tylko pojawi się sprawozdanie w CAS.
Udostępnienie sprawozdania OZPS w CAS nie jest równoznaczne z opublikowaniem zestawu WAW do uzupełnienia przez TT-POMOC. Zestaw WAW może być publikowany później do pobrania i tylko przez określony czas np. 2 tygodni.

Jeśli w CAS widnieje informacja, że zestaw nie dane nie zostały przesłane jeszcze przez system dziedzinowy prosimy o sprawdzenie:

czy został pobrany zestaw za rok 2022 (menu Emp@tia - WAW)
czy certyfikat komunikacji jest aktualny (menu System - Dane użytkownika, zakładka Emp@tia)
czy pojawiają się wpisy dot. wywołań automatycznego pobierania WAW (menu Emp@tia - Zadania)
czy wersja serwera Firebird to 2.5.8 albo 2.5.9 (główny ekran po zalogowaniu)
czy Jednostka nadrzędna (np. Urząd Wojewódzki) rzeczywiście opublikowała zestaw do pobrania (mowa o zestawie WAW, nie o opublikowaniu sprawozdania OZPS do uzupełnienia)
Anna
Cerkiewne
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 877
Od: 29 kwie 2020, 12:19
Zajmuję się: siedzę sobie
Lokalizacja: na podlasiu

Napisano: 29 mar 2023, 11:54

Komuś z was udało się to wymusić ? My też na top-teamie, też na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się OK a zasilenia jak nie było tak nie ma
linek
Stażysta
Posty: 137
Od: 29 cze 2017, 14:53
Zajmuję się: ŚR/FA/40UA/IT/VAT GAZ/DO/czyste pow

Napisano: 29 mar 2023, 12:52

Ja mam na Top-team w podlaskiem
Anna
Cerkiewne
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 877
Od: 29 kwie 2020, 12:19
Zajmuję się: siedzę sobie
Lokalizacja: na podlasiu

Napisano: 29 mar 2023, 12:59

linek pisze:
29 mar 2023, 11:54
Komuś z was udało się to wymusić ?
Hej
Widzę że nie tylko u mnie jest ten problem (Top-Team - dolnośląskie)
Sprawdź w programie (TT POMOC) - Empatia - WAW - i u góry będzie "Zestawy WAW i w nawiasie 5 ikon - kliknij na pierwszą chmurkę (Pobierz teraz pomijając harmonogram).
Następnie przejdź do - Empatia - Zadania i tam zobaczysz swoje wywołanie usługi.
Tyle udało mi się ustalić. Ja mimo klikania we wszystkie te ikony nadal nie mam zasilenia WAW w CAS.
Zgłosiłem problem do UW i czekam na odpowiedź (przesłałem im zrzuty ekranu i poprosiłem o sprawdzenie).
Może wspólnie do czegoś dojdziemy :mrgreen: :idea:
Stefan
Stażysta
Posty: 83
Od: 15 mar 2017, 13:15
Zajmuję się: PS



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 26 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x