Ochrona danych osobowych, RODO w DPS-ie

Wybrane tematy:
umowa-ochrona danych przeniesienie Kadr OPS do innej jednostki Bardzo proszę o pomoc -dokumentacja zgodna z RODO umowa powierzenia z osobą z którą popisujemy umowę zlecenie Udostępnianie danych osobowych zniszczenie dok. archiwum a umowa powierzenia
ODPOWIEDZ
AnSmoll
Stażysta
Posty: 193
Rejestracja: 17 mar 2017, 10:21
Zajmuję się: księgowaniem, kasą, ZFŚS, zamówieniami publicznymi, w zastępstwie płacami i wiele innych
Kontakt:

Ochrona danych osobowych, RODO w DPS-ie

Post autor: AnSmoll »

Witam wszystkich.
Czy mogłabym prosić o podpowiedź jak ugryźć ochronę w Domu Pomocy Społecznej po nowemu.
Im więcej czytam tym mniej wiem. Mamy zgłoszony zbiór do Giodo, politykę ochrony i instrukcje zarzadzania systemami informatycznymi, każdy pracownik ma upoważnienia, oświadczenia. A co dalej w związku z tymi zmianami bo nie wiem co mam pozmieniać.

Prosze o pomoc.
Pa_Ula
Praktykant
Posty: 29
Rejestracja: 19 mar 2018, 8:24
Zajmuję się: IOD
Kontakt:

Re: Ochrona danych osobowych, RODO w DPS-ie

Post autor: Pa_Ula »

Zbiorów już zgłaszać nie będzie trzeba. Polityka i instrukcja też już nie są wymagane, ale warto jest zaktualizować i zostawić. Upoważnienia zostają. Nie wiem o jakich oświadczeniach piszesz, więc ciężko się odnieść.
Brakuje Ci rejestru czynności, analizy ryzyka, DPIA jeśli tak wyniknie z oceny ryzyka.
Plus kilka rejestrów i ewidencji jeśli jeszcze ich nie prowadzicie.
ODPOWIEDZ