Decyzja została nadana 10.10.2018 r. na poczcie. W dniu 16.10.2018 r. listonosz nie zastał osoby i to jest data 1 awizo. Ponowne awizo 24.10.2018 r. również nieodebrane przez stronę. Po czym 29.10.2018 r. strona odebrała decyzje w urzędzie pocztowym. Od kiedy liczyć termin odbioru decyzji od pierwszego awizo czy od daty odebrania na poczcie. Zdania u mnie w Ośrodku są podzielone. Może ktoś z was się wypowie.
Skuteczne odebranie decyzji nastąpiło w dniu 29-10-2018, więc ten termin jest właściwy
kłania się Kodeks postępowania administracyjnego Art. 44. § 1. W razie niemożności doręczenia pisma w sposób wskazany w art. 42 i 43: 1) operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe przechowuje pismo przez okres 14 dni w swojej placówce pocztowej – w przypadku doręczania pisma przez operatora pocztowego; 2) pismo składa się na okres czternastu dni w urzędzie właściwej gminy (miasta) – w przypadku doręczania pisma przez pracownika urzędu gminy (miasta) lub upoważnioną osobę lub organ. § 2. Zawiadomienie o pozostawieniu pisma wraz z informacją o możliwości jego odbioru w terminie siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia w miejscu określonym w § 1, umieszcza się w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności zawodowe, bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata. § 3. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, o którym mowa w § 2, pozostawia się powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż czternaście dni od daty pierwszego zawiadomienia. § 4. Doręczenie uważa się za dokonane z upływem ostatniego dnia okresu, o którym mowa w § 1, a pismo pozostawia się w aktach sprawy.