OPIS LIST PŁAC - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 19 wrz 2016, 13:19

Witam
Powiedzcie proszę jak opisujecie listy płac. Poza typowymi pieczątkami sprawdzono pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym i zatwierdzeniem dyrektora, piszę klasyfikację budżetową paragrafami : 4010- 4110, 4120. Naszła mnie wątpliwość czy jeśli mam na liście zasiłek ZUS to opis powinien być jak poniżej czy inaczej to robicie. Przykłądowo: lista brutto 100 zł, zus- 20 zł, zasiłek zus 10 zł, fp-2zł. Ja mam taki opis:
85219.4010- 100 zł, 4110- 20 zł, fp- 2 zł.
ara


Napisano: 21 wrz 2016, 10:04

czy ty nie masz innych zmartwień
baja25

Napisano: 22 wrz 2016, 7:48

na liście nic nie opisuję poza pieczatkami zatwierdzającymi listę mam taki nadruk do listy robię PK i tam mam rozksięgowanie listy
ania959



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem