opis merytoryczny - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 13 maja 2016, 13:46

Jeżeli pracownik merytoryczny opisuje dokument księgowy pod względem merytorycznym to oznacza, że to on musi sprawdzić czy dokument jest zgodny z decyzją/umową itd? A księgowy swoim podpisem poświadcza zgodność formalno-rachunkową oraz że mieści się to w planie finansowym?
nowaaaaaaaa


Napisano: 13 maja 2016, 14:29

Nikt sie nie wypowie?
nowaaaaaaaa

Napisano: 13 maja 2016, 14:57

u mnie pod względem merytorycznym podpisuje kierownik, a pod względem formalno rachunkowym księgowy
ewka16

Napisano: 16 maja 2016, 12:20

Tak powinno być ale w praktyce to różnie bywa. Pracownik, który podpisuje pod względem merytorycznym sprawdza czy dokument jest zgodny z umową, decyzją. Ja juz to sprawdziłam.
karl



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x