jak rozwiązujecie u siebie to, co przysłał UW? nie ma BYĆ DOTACJI W GMINIE JAKO DOCHÓD TYLKO JAKO zwiększenie wydatków. i osobny numer konta bankowego. czy ten numer konta wy tworzycie, czy gmina? i najważniejsze, jak to księgujecie? bo ja mam mętlik w głowie, a do piątku trzeba numer konta im przesłać.
tak ale w tym roku namieszali. podobno będziemy księgować te 67% na osobnym koncie pozabudżetowo na 139 i bez wydatków i sprawozdań. można dostać ... (nie powiem co)
Gumi, warmińsko-mazurskie ma ten sam problem, są to środki z Funduszu Pracy, pozabudżetowe, w Gminie mają wyodrębniony rachunek bankowy dla tych środków, ale nie wiem jak to będzie u nas wyglądało, czy też osobny rachunek bankowy, no i wydatki bez klasyfikacji, tylko że są to wynagrodzenia, pojęcia nie mam, sugerowaliśmy się tym co było w zeszłym roku gdzie była zwykłą dotacja a tu taka niespodzianka
Więcej osób dostało takie nowości? Otrzymaliście to na maila, w wersji papierowej?
W informacjach na temat programu zostało zapisane, że dofinansowaniu podlegają koszty wynagrodzenia brutto. Natomiast dofinansowaniu nie podlegają koszty delegacji, dojazdu, koszty wyposażenia miejsca pracy. Koszt pracodawcy nie został wykluczony. Będziecie uwzględniać pochodne przy 67% udziale środków z dotacji?