OSZUKAŁAM PRACOWNIKA - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 24 sty 2014, 16:58

MAM PYTANKO! NOWO PRZYJĘTEMU PRACOWNIKOWI NIE ZAZNACZYŁAM W PŁACACH KOSZTÓW UZYSKANIA PRZYCHODU.ZAUWAŻYŁAM TO DOPIERO GDY WYSTAWIŁAM PIT 11 . JAK TO MAM TECHNICZNIE ODKRĘCIĆ , MOZE KTOS MIAŁ TAKI PRZYPADEK. Bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniem.
~ejko


Napisano: 24 sty 2014, 16:59

pozostaje Ci tylko w PIT 11 nie wpisywać KUP
~mm

Napisano: 24 sty 2014, 17:18

dokładnie pracownik potem w rozliczeniu rocznym wpisze sobie KUP i odliczy od przychodu
~nowa

Napisano: 24 sty 2014, 17:22

Technicznie nie odktęcisz.
Jedynie poinformuj pracownika, że nie ma uwzględnionych kosztów i niech wpisze je w picie rozliczeniowym. Będzie miał nadpłatę podatku.
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 24 sty 2014, 19:19

Spokojnie w rocznym rozliczeniu pracownik będzie miał do zwrotu
~Kaja

Napisano: 24 sty 2014, 21:33

chociaz to dobre że masz odwagę sie przyznać bo nasza księgowa może zrobić nie wiem jaki błąd to brakuje jej odwagi przyznać się do błędu i przeprosić za pomyłkę , przecież wiadomo że każdy może sie pomylić .Ostatnio sprawa trafiła do sądu pracy bo pracownik miał zaniżone wynagrodzenie .Pracownik wygrał sprawe a co ciekawe to zasugerowała szefowi żeby pozbyć sie tego pracownika bo poszedł do sadu walczyć o swoje
~ALA

Napisano: 27 sty 2014, 10:45

Dziękuję za pomoc .Osobiście uważam , że ten się nie pomyli co nic nie robi
~ejko



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x