Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmistrzó

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
Awatar użytkownika
de Charette
Administrator
Posty: 20670
Rejestracja: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: de Charette »

to teraz policz Iks ile oni wyciągają z tego a ile ty. Przecież ty masz kolosalną kasę, po każdym przelewie nie wiesz już w jaką spółkę skarbu państwa inwestować.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Awatar użytkownika
Iks
VIP
Posty: 5941
Rejestracja: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Iks »

de Charette pisze:to teraz policz Iks ile oni wyciągają z tego a ile ty. Przecież ty masz kolosalną kasę, po każdym przelewie nie wiesz już w jaką spółkę skarbu państwa inwestować.
Ja się właśnie zastanawiam gdzie ta kasa co miesiąc wsiąka i ucieka. Pół bańki kosztów obsługi na rok ma nasza sekcja, 42 tysie miesięcznie. Nasze wypłaty z kosztami pracodawcy to maks 15 tysi. Wychodzi na to, że zużywamy tonerów i papierów + poczta i prąd na 27 tysięcy miesięcznie :D Jestem przekonany, że to prawda.
Walka z wiatrakami since 1998.
Awatar użytkownika
kronos79
VIP
Posty: 3317
Rejestracja: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: kronos79 »

Iks pisze:
de Charette pisze:to teraz policz Iks ile oni wyciągają z tego a ile ty. Przecież ty masz kolosalną kasę, po każdym przelewie nie wiesz już w jaką spółkę skarbu państwa inwestować.
Ja się właśnie zastanawiam gdzie ta kasa co miesiąc wsiąka i ucieka. Pół bańki kosztów obsługi na rok ma nasza sekcja, 42 tysie miesięcznie. Nasze wypłaty z kosztami pracodawcy to maks 15 tysi. Wychodzi na to, że zużywamy tonerów i papierów + poczta i prąd na 27 tysięcy miesięcznie :D Jestem przekonany, że to prawda.
Jak masz 15 tys na wynagrodzenia 2 osób nawet z pochodnymi to nie widzę większych powodów do marudzenia, iks. Podejrzewam, że tamte 3 osoby też mają łącznie 15 tyś brutto brutto.
A co do reszty kasy, to wiesz, koszty się zawsze znajdą. Szef/szefowa sprawuje nadzór merytoryczny, główna księgowa finansowy, kasjer ma zwiększony zakres pracy, ba koszty sprzątaczki też pójdą z 500 plus, bo Ci Wasi klienci nadepczą. ;)
O prądzie zużytym na siedzenie na forum nędzy i niekompetencji nie wspomnę. :P
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
Awatar użytkownika
Paula
Referent
Posty: 277
Rejestracja: 05 sty 2006, 13:07
Zajmuję się:
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Paula »

IKS to nie dziwię się że tak gonisz pracę jak 15 tysi na dwóch pracowników to same Wasze wypłaty z kosztami pracodawcy :)
Awatar użytkownika
Iks
VIP
Posty: 5941
Rejestracja: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Iks »

kronos79 pisze:Jak masz 15 tys na wynagrodzenia 2 osób nawet z pochodnymi to nie widzę większych powodów do marudzenia, iks.
2 osoby + kierownik działu. W strukturze są 4 etaty urzędnicze i kierownik. Dwa etaty urzędnicze zostały w zeszłym roku "zamienione" na pomoce administracyjne bo nie trzeba wtedy robić konkursów żeby kogoś zatrudnić, ale w tym roku obie pomoce w ciąży na zwolnieniu, więc zostaliśmy we dwójkę i kierownik nam pomaga jak może. Założyłem te 15 bo nie wiem ile zarabia mój kierownik, zakładam, że więcej ode mnie ale, że każdy z nas się w tych 5 tysiącach zamknie łącznie z kosztami pracodawcy - co nie oznacza, że każdy z nas ma średnią krajową brutto.
Walka z wiatrakami since 1998.
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Rejestracja: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: cpr3 »

Kierownik powinien składać oświadczenie w gminie o dochodach brutto, wiec wystarczy wejść na nip urzędu gminy i sprawdzić;)
Bizon
Praktykant
Posty: 18
Rejestracja: 13 wrz 2017, 18:09
Zajmuję się: 500+
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Bizon »

Czytając całe forum odnośnie 500+ mam wrażenie, że włodarze miast i gmin, dyrektorzy OPS w skali całego, kraju zwracają kolosalne sumy pieniędzy do Warszawy z dotacji celowych, a Warszawa to chyba udaje, że jest ślepa.
Awatar użytkownika
Iks
VIP
Posty: 5941
Rejestracja: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Iks »

Może właśnie chodzi o to, że nie zwracają, w sprawozdaniach potwierdzają wydatki, a de facto kasa nie trafia tam gdzie powinna? ;)
Walka z wiatrakami since 1998.
Awatar użytkownika
voodoo
Inspektor
Posty: 2075
Rejestracja: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: voodoo »

Przecież nie od dziś wiadomo, że OPSy korzystają z pieniędzy z zadań zleconych w taki sposób, że fundują nowe sprzęty dla pracowników socjalnych. Koleżanka, która prowadzi ZR ma wg kwitów 5 niszczarek i 3 komputery :lol: . W tamtym roku OPS zakupił na nasz koszt 8 pen drive (teoretycznie na 2 osoby a w praktyce poszło dla wszystkich).
Awatar użytkownika
Iks
VIP
Posty: 5941
Rejestracja: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C
Kontakt:

Re: Pismo Minister Rafalskiej do Wójtów, Prezydentów, Burmis

Post autor: Iks »

Sprzęt jak sprzęt, ale pewnie równie częste są sytuacje, że z tych pieniędzy finansowane są etaty i dodatki osób które ze świadczeniami nie mają NIC wspólnego, albo mają tylko teoretycznie.
Walka z wiatrakami since 1998.
ODPOWIEDZ