Konkretnie chodzi mi o to, że muszę wyrobić podpis elektroniczny do przekazywana sprawozdań. Wszystkie przekazuję ja.
Więc to ja powinnam mieć podpis elektroniczny czy podpisywac powinna dyrekcja?
Jak to jest u Was rozwiązane.
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie
nie ma tego problemu jestem kierownikiem i ja robię sprawozdania ale wg. mnie podpis powinien być dyrektora/kierownika ty tylko jako sporządzająca sprawozdania a zatwierdza zawsze szef
Kartę kryptograficzną, certyfikat kwalifikowany na dwa lata i oprogramowanie dedykowane pod składanie podpisu elektronicznego zamawiałem przez netvet we Wrocławiu. U mnie wyszło coś w granicach 260 zł brutto. Nie znalazłem nigdzie tańszej opcji, do tego z pełną konfiguracją. Nie musiałem nigdzie jeździć. Ludzie z tej firmy do mnie przyjechali. Powiedziałem, gdzie chcę mieć konfigurację i zrobili łącznie z wysłaniem pierwszego dokumentu. Są do tej pory, aż wszystko nie będzie działało, dlatego zostawiam namiar, bo jednak pozytywnie się zaskoczyłem.