pogrzeb - uchwała - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 21 lut 2024, 11:09

Dzień dobry. jak wprowadzić do systemu pogrzeb (mamy uchwałę Rady Gminy) Pomost, żeby wychodziło w sprawozdaniach? Dziękuje
raksa
Referent
Posty: 229
Od: 12 mar 2016, 21:53
Zajmuję się:


Napisano: 21 lut 2024, 11:17

1. Lista świadczeń bezdecyzyjnych (drzewko po lewej stronie)
2. Z górnego menu PLUS
3. wybierasz "odpowiedni" pogrzeb, w polu numer urzędowy wpisuję nr faktury za pogrzeb
4. wypełniasz DANE ŚWIADCZENIA: najpierw z górnego menu wybierasz Wykonawcy usług pogrzebowych, podajesz firmę, kwotę; następnie wskazujesz świadczeniobiorcę (osobę, która zmarła), tworzysz harmonogram (ja formę niefinansową), firma i kwota powinny się podpowiedzieć.
5. Na Liście świadczeń bezdecyzyjnych zatwierdzasz świadczenie (prawy dolny róg)
6. Na liście dokumentów rozliczeniowych dodaję fakturę za pogrzeb- wszystko powinno się podpowiedzieć. Na koniec Rozliczasz i po temacie.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1944
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 21 lut 2024, 11:38

Bardzo dziękuje, pozdrawiam serdecznie
raksa
Referent
Posty: 229
Od: 12 mar 2016, 21:53
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x