pokl - budżet -plan - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 17 paź 2014, 12:19

Witam mam pytanie czy jeżeli macie projekt z pokl 2 letni to czy trzymacie się szczegółowego budżetu z wniosku o dofinansowanie:
Przykładowo w szczegłowym budżecie w wniosku o dofinansowanie mam
aktywna integracja 2014 - 50 000 zł, 2015 - 30 000 zł
praca socjalna 2014 - 50 000 zł, 2015 40 000 zł

i tera mam pytanie braknie mi pieniędzy w 2014 roku na aktywna integrację natomiast zostało mi z wynagrodzeń bo pracownik chorował, zrobiłabym przeksięgowanie planu budżetowego, nasz opiekun powiedział iż nie musimy się tak szczegółowo trzymać szczegółowego budżetu z wniosku czy ktoś z was tak miał natomiast w 2015 roku miałabym mniej do wydania z aktywnej integracji a wiecej z wynagrodzeń
`miki


Napisano: 18 paź 2014, 20:35

zmiany 10% wartości zadania nie wymagają wcześniejszych zmian we wniosku ale jest jeszcze trochę czasu do końca roku i możesz zmiany w budżecie zrobić przez formularz - u nas /małopolska/ to tak średnio zajmuje 1 - 2 miesiące. Poza tym trzymaj się wytycznych, wytycznych i jeszcze raz wytycznych -tych z października, a korespondencję z opiekunem prowadź pisemnie /co najmniej mailowo/
Jagodak
Praktykant
Posty: 11
Od: 06 sie 2014, 18:49
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x