pomocy!

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 09 mar 2016, 10:38

Proszę o podpowiedź. Mam wprowadzony wniosek, zapisany i komunikat "zainicjowana sprawa o numerze ..... null..... Moje pytanie jest takie czy ten "null" można zmienić i gdzie, jak?
~gosiab


Napisano: 09 mar 2016, 11:48

U mnie dziś to samo null - to numer nadawany przez system automatycznie - nul to znaczy zero i jest to chyba błąd systemu.
ider

Napisano: 09 mar 2016, 12:42

Aby zlikwidować Null należy w module administracyjnym -> zarządzanie parametrami -> str 2-> dodać w pozycjach SYMB_KANC I SYMB_KLAS parametry jakie obowiązują u was w urzędzie ( np. SR.8252) . To co zostało null to się już nie zmieni. :P
ider

Napisano: 09 mar 2016, 14:48

dzięki ider
~gosiab

Napisano: 09 mar 2016, 18:54

A czy wniosek dla którego pojawił się komunikat "zainicjowana sprawa o numerze ..... null.....'" można w jakiś sposób usunąć czy dalej kontynuować całą procedurę? Proszę o odpowiedź co w takiej sytuacji zrobić?
mops3


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny