wyślij zamówienie - proszę o pomoc - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 10 mar 2016, 13:47

Witam.Mam pytanie: czy w zamówionych kartach mających status w produkcji trzeba jeszcze odznaczyć "wyslij zamówienie"? Pytam bo zamówiłam karty miesiąc temu i nie przychodzą a właśnie zauważyłam, że w programie jest coś takiego jak "wyslij zamówienie"
Proszę o pomoc.
igcia


Napisano: 10 mar 2016, 20:56

Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jak się wchodzi w zakładkę "zarządzanie kartami" to u góry pisze ile jest "do zamówienia". Jeśli są zamówione wyświetla się liczba 0, jeśli nie wysłaliśmy zamówienia wyświetli się ilość kart do zamówienia.
vita
Praktykant
Posty: 2
Od: 06 mar 2016, 14:42
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x