Zrodził się pomysł który wywodzi się z pojawiąjącej się coraz częściej potrzeby, aby w system POMOC dodać funkcję E-MAIL klienta. Następnie możliwość wysłania zatwierdzonej decyzji poprzez wprowadzony e-mail dla klienta.
Czy możemy się doczekać takiej funkcji w najbliższym czasie.
Szczególnie, że coraz częściej pojawia się widmo pracy zdalnej.
Pomost - implementacja e-mail
- ibanezratm
- Praktykant
- Posty: 34
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 11:55
- Zajmuję się: Pracownik Socjalny
Dolny Śląsk - Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
-
- Starszy referent
- Posty: 938
- Rejestracja: 27 cze 2013, 10:30
- Zajmuję się:
- Lokalizacja: Świat, Polska
- Kontakt:
Re: Pomost - implementacja e-mail
Zacznijmy od tego o jakich systemach mówisz? a po drugie o tym czy KPA Ci na to pozwala? bo niby jak uzyskasz potwierdzenie odbioru takiej decyzji?
Takie coś najwcześniej to jak wejdą e-doreczenia
Takie coś najwcześniej to jak wejdą e-doreczenia

Oprócz Pomost - implementacja e-mail - Oprogramowanie przeczytaj również:
wyszukanie odwołań od decyzji
Wyłączenie powiadomień w sygnity
Jak cofnąć kontynuacje harmonogramu
pomost a kryterium
Sygnity POMOST - odsetki
sygnity- raport sio
od 15.11.2021 obowiązują nowe wywiady
umorzenie FA w systemie
TOP TEAM - podstawowe pytania
opiekun prawny TOP team
pomost - problem zbiory
Decyzja
Wynagrodzenie dla opiekuna prawnego
WYWIAD Plus - aktualizacja sytuacji, wyw. cz. IV
e-mail jak rozwiazać problem z niewysyłającymi się informacjami e-mail
bip porozumienie z urzędem