pomost - problem zbiory
-
- Praktykant
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 lip 2021, 12:44
- Zajmuję się: pracownik socjalny
- Kontakt:
pomost - problem zbiory
Witam. Co zrobić, aby w zbiorach nie wykazywało jako błąd brak aktualizacji wywiadu, który ze względu na Covid nie był przeprowadzony.
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: pomost - problem zbiory
Najlepiej zapytać dostawcę oprogramowania, ale już w 2020 r. było sugerowane wprowadzenie rozszerzenia aby tego typu wywiady m.in. "telefoniczne" w związku z COVID były dodawane jako "ustalenie sytuacji na podstawie o której mowa w Art. 15o. ust. 1. zmiany ustawy w s COVID 19". Szczegółowa instrukcja była w 2020 r. https://public.sygnity.pl/zabezpieczeni ... 22020-1144
gdzie jest napisane ze wywiad może być przeprowadzony "1) rozmowy telefonicznej z pracownikiem socjalnym, oraz". Nie jestem pracownikiem socjalnym, ale wydaje mi się, że nadal mają taką możliwość? a jeśli komuś się po prostu nie chce nawet zadzwonić, no to cóż poradzisz.
https://public.sygnity.pl/forums/viewto ... 02&t=25972
Tutaj też masz ciekawy temat - przeczytaj go do końca.
gdzie jest napisane ze wywiad może być przeprowadzony "1) rozmowy telefonicznej z pracownikiem socjalnym, oraz". Nie jestem pracownikiem socjalnym, ale wydaje mi się, że nadal mają taką możliwość? a jeśli komuś się po prostu nie chce nawet zadzwonić, no to cóż poradzisz.
https://public.sygnity.pl/forums/viewto ... 02&t=25972
Tutaj też masz ciekawy temat - przeczytaj go do końca.
Oprócz pomost - problem zbiory - Oprogramowanie przeczytaj również:
pomost a kryterium
Sygnity POMOST - odsetki
sygnity- raport sio
od 15.11.2021 obowiązują nowe wywiady
umorzenie FA w systemie
Pomost - implementacja e-mail
TOP TEAM - podstawowe pytania
opiekun prawny TOP team
Decyzja
Wynagrodzenie dla opiekuna prawnego
WYWIAD Plus - aktualizacja sytuacji, wyw. cz. IV
e-mail jak rozwiazać problem z niewysyłającymi się informacjami e-mail
bip porozumienie z urzędem
kryptograf w top team
WYWIAD Plus - brak nr PESEL
top-team nowa funkcjonalność