co robicie z wnioskami, które nie sa kompletne, pomimo ze zostało wysłane wezwanie w celu uzupełnienia brakujących dokumentów. Piszecie jakies postanowienie, może macie wzór takiego pisma
my wysyłamy zawiadomienie o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia
zawiadamiam, że Pan/Pani został/ła wezwany wezwana do dostarczenia brakujących dokumentów niezbędnych do rozpoznania wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego złożonego w dniu....Do dnia .....nie stawił się Pan /Pani i nie dostarczył brakujących dokumentów (nie uzupełnił deklaracji) mimo odebrania wezwania w dniu....lub wezwanie nie zostało przez Pana odebrane pomimo dwukrotnego awizowania w dniach .....
Zgodnie z art.64 par.2 kpa zawiadamiam, że Pan/Pani nie usunął w terminie braków we wniosku, dlatego też wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego pozostaje bez rozpoznania.
Zawiadomienie takie wydaje się dość pożyteczne, lecz warto tu zauważyć na ile istotnych dokumentów brakowało. Można spotkać się z tezą, że jedynie brak deklaracji o dochodach uniemożliwia przyznanie dodatku. No, powiedzmy - poprawnej deklaracji. Z innymi brakami można, a nawet trzeba sobie poradzić.