praca za granicą - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 lut 2014, 10:24

wyczytałam w internecie że jak pracownik pracował za granicą a nie ma przetłumaczonych świadectw pracy, to może sam je przetłumaczyć jeśli pracodawca się na to zgadza i że to może być w formie oświadczenia. tylko teraz co na tym oświadczeniu ma napisać?? czy może być tak: ja... oświadczam że pracowałam w ........... od dnia ............. i były odprowadzane składki emerytalne. bo chodzi o wliczenie mu tych okresów do stażu pracy. dodam, że ta pracowniczka po tych stosunkach pracy miała zasiłek dla bezrobotnych, więc tak myślę, że normalnie jej te lata z zagranicy mogę wliczyć. proszę o podzielenie się swoimi opiniami na ten temat.
~ja


Napisano: 21 lut 2014, 23:08

Daj świadectwo nie przetłumaczone ( też jest ważne)
~x



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x