Pracownik socjalny a druga praca - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 21 cze 2021, 10:30

Witam, czy ktoś podpowie co należy zrobić w sytuacji gdy pracownik soc. chce podjąć druga prace na weekendy? Czy powinien mieć zgodę szefa, czy potrzebne są jakieś inne dokumenty?
ewcia-23-81
Stażysta
Posty: 167
Od: 27 lip 2017, 11:37
Zajmuję się: DM


Napisano: 21 cze 2021, 10:50

Art. 30. [Zakaz wykonywania zajęć sprzecznych z obowiązkami ustawowymi] ustawy o pracownikach samorządowych
1. Pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, nie może wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
2. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez pracownika samorządowego któregokolwiek z zakazów, o których mowa w ust. 1, niezwłocznie rozwiązuje się z nim, bez wypowiedzenia, stosunek pracy w trybie art. 52 § 2 i 3 Kodeksu pracy lub odwołuje się go ze stanowiska.

pracownik socjalny to nie stanowisko urzędnicze, ale myślę że lepiej powiadomić pisemnie dyrektora o podjęciu dodatkowej pracy by nie miał pretensji w przypadku zlecenia nadgodzin pracownikowi
ops2020
Podinspektor
Posty: 1033
Od: 19 paź 2020, 14:41
Zajmuję się: Finanse
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Napisano: 21 cze 2021, 10:56

Dziękuję za podpowiedź
ewcia-23-81
Stażysta
Posty: 167
Od: 27 lip 2017, 11:37
Zajmuję się: DM



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x