Mam 21 lat. Jestem studentem 3 roku na energetyce na AGH w Krakowie. Nie podoba mi się ten kierunek a szczególnie przedmioty techniczne. Najbardziej elektrotechnika, którą zdałem w zeszłym semestrze i teraz Maszyny i urządzenia energetyczne (Pompy, Turbiny) oraz Maszyny elektryczne i Automatyka w Energetyce. Nie wiem za bardzo co mam zrobić ze swoim życiem. Mam umysł raczej ścisły, ale nie techniczny.
Od podstawówki i w gimnazjum zawsze byłem najlepszy z matmy. Wygrywałem konkursy itp.
W liceum najlepiej szło mi z matmy i najbardziej lubiłem robić i w domu zadania i w szkole, nie miałem żadnego problemu z matematyką. Uzyskałem 100% z matury rozszerzonej jak i podstawowej w 2014r z matematyki. Zdałem też fizykę rozszerzoną na 67% i angielski na 70%. Dodam, że miałem świetną nauczycielkę z matematyki i kolegę z którym siedziałem w ławce (on miał 98%) z którym razem napędzaliśmy i motywowaliśmy się do pracy.
Dodam, że rozważałem pójście na ekonomię, ale strasznie nie podobał mi się przedmiot Podstawy Przedsiębiorczości-nudy. Rozważałem też Informatykę i ekonometrię oraz matematykę, ale ostatecznie odrzuciłem.
Mój kolega studiuje na PW w Warszawie i jest na matmie, a ja wybrałem techniczny kierunek i z roku na rok jest coraz ciężej i gorzej. Czuję, że straciłem zainteresowanie tą dziedziną.
Robiłem praktyki w miejskiej ciepłowni i po prostu tragedia - nudno jak flaki z olejem - w ogóle mnie to nie kręci. Wiem, że moje perspektywy to nie tylko ciepłownie - jest wiele dobrych firm w dużych miastach, ale mimo wszystko nie widzę siebie w przemyśle.
Moje pytanie brzmi co powinienem zrobić, bo mam stan depresyjny bo nie widzę przyszłości dla siebie a moje plany się posypały.