Problem z emailem jak otrzymać go ponownie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 sty 2019, 13:58

Witam czy można zaktualizować adres emaila?
Osoba która złożyła o KDR elekt. nie otrzymała emaila ( tak twierdzi )
Próbuję w zarzadzaniu kartami zaktualizować emaila na innego badź wprowadzić jeszcze raz ten sam ale dane sa nie aktywne i nie można ich zapisać!! Może robic cos źle??
Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość zeby osoba starająca sie o KDR elekt otrzymała tego emaila ??
ORA
Stażysta
Posty: 161
Od: 17 sty 2018, 16:49
Zajmuję się: Podinspektor


Napisano: 20 sty 2019, 1:25

Tak zarządzanie kartami- odnajdujesz osobę i aktualizacja danych


Jezeli masz nei aktywne to sprawdz czy na pewno karta zostala zamówiona
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 937
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x