problem z SAC

Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity
~Ciasteczkowy potwór

problem z SAC

Post autor: ~Ciasteczkowy potwór »

działa Wam SAC??
~ola

Re: problem z SAC

Post autor: ~ola »

nie
~Ciasteczkowy potwór

Re: problem z SAC

Post autor: ~Ciasteczkowy potwór »

Właśnie. OZPS trzeba wysłać a tu Zonk!
~Tomek

Re: problem z SAC

Post autor: ~Tomek »

Niestety wiele osób zostawiło sobie wysłanie OZPS na ostatni dzień - dziś od rana już 600 osób wysłało, dlatego działa wolno. Niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość, a na przyszłość nie czekać na ostatni dzień z wysłaniem.
~DD

Re: problem z SAC

Post autor: ~DD »

Czyli winę za ten stan rzeczy ponoszą użytkownicy - bo logują się do systemu ??
Proszę ....
Jaki jest problem, żeby aplikacja działała offline?
~Kaczor

Re: problem z SAC

Post autor: ~Kaczor »

Działa już u Was?
~Mila

Re: problem z SAC

Post autor: ~Mila »

nie zostawiają sobie na ostatni dzień tylko nie mają czasu skończyć tego wcześniej bo robią to od miesiąca!!
~Kaczor

Re: problem z SAC

Post autor: ~Kaczor »

Urząd Skarbowy mógł się spodziewać znacznie większego obciązenia serweru dzisiaj - a jakoś u nich nie ma problemu. Sygnity chyba kolejny raz zaliczyło klapę, bo ja od rana próbuje dopisać jedną rzecz (bo długo oczekiwało się na daną informację, stąd ten poślizg) i wysłać - tylko nie potrzebnie człowiek się denerwuje, nie wiem jak u Was, ale nikt mi dodatkowo za to nie płaci....
~Tomek

Re: problem z SAC

Post autor: ~Tomek »

@Kaczor - wcale nie jestem pewien czy nie ma problemu, na onecie i gdzie indziej, piszą co innego. Taka polska przypadłość, że zostawiamy sobie wszystko na ostatni termin. @Mila, @DD: stwierdziłem tylko fakt, który nastąpił: \"wiele osób zostawiło sobie wysłanie OZPS na ostatni dzień\", nie wchodziłem w żadne powody tego, ani tym bardziej nie zarzucałem nikomu winy za to. Pamiętajcie że Sygnity dostarcza oprogramowanie, a nie sprzęt. Nasza firma jak i ja osobiście dwoililiśmy się i troiliśmy - także na tym forum żeby pomóc Wam wyciągnąć potrzebne dane do OZPS i tym samym pomóc żebyście jak najszybciej się z tym uporali.
pozdrawiam
~Majka

Re: problem z SAC

Post autor: ~Majka »

Już po 15 a ja od rana nic nie mogę ruszyć... :(
ODPOWIEDZ