problemowy klient

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Rejestracja: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:
Kontakt:

problemowy klient

Post autor: 82gocha »

Mam klienta który do 30.09.2016 jest na wypowiedzeniu w pracy w Niemczech, po czym twierdzi że już od 2 mcy nie pracuje więc chce 500 w Polsce, tłumaczę ze skoro jest w stosunku pracy w Niemczech to albo wstrzyma się i złoży w październiku albo będę musiała wysłać do Ropsu, no i się zaczęło, proszę o dokument potwierdzający że pracuje do 30.09.2016 to on że zgubił i może napisać że pracował do lipca( w lipcu fizycznie skończył pracę ), proszę żeby wypisał na oświadczeniu ile zarobił za granica a on zebym sobie wpisała 10000 zł, ma więcej ale mam tyle wpisać, a w ogóle tak mi wypisze wniosek że z niego nie będzie wynikało że pracował za granicą, po czym wyszedł a od żony dowiedziałam się że pobierają zas.rodz. w Niemczech.Co zrobić jak przyjda jeszcze we wrześniu????Nie chcę w przyszłości u nich zwrotów bo był tak agresywny że az nie chcę sobie wyobrażać jak zareaguje na zwrot, dziękuje za podpowiedzi
Awatar użytkownika
de Charette
Administrator
Posty: 20670
Rejestracja: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: problemowy klient

Post autor: de Charette »

ładnie wszystko przyjmujesz, robisz jeszcze ładniejsze wezwanko (ozdobione oczywiście kwiatuszkiem - coś w stylu chryzantemy).
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Rejestracja: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: problemowy klient

Post autor: 82gocha »

a w wezwaniu o co konkretnie prosić przecież wszystko będę miała tylko tak wypełnione ze nie będzie śladu po pracy za granicą
Awatar użytkownika
de Charette
Administrator
Posty: 20670
Rejestracja: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: problemowy klient

Post autor: de Charette »

zrobisz notatkę z tej rozmowy i wezwiesz do wyjaśnień
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
82gocha
Starszy referent
Posty: 977
Rejestracja: 04 gru 2014, 15:05
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: problemowy klient

Post autor: 82gocha »

a jak nadal będzie podtrzymywać że pracował do lipca???
Gość

Re: problemowy klient

Post autor: Gość »

Najlepiej w wezwaniu wskazać, że ma dostarczyć dokument potwierdzający utratę zatrudnienia za granicą gdzie jasno będzie określona data zakończenia stosunku pracy za granicą. Oczywiście jeżeli dokument będzie w innym języku to również jego tłumaczenie.
W tej notatce też napisz o tym, że przy rozmowie klient poinformował cię, że jest zatrudniony do września.
ODPOWIEDZ