Prośba do asystentów - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 25 kwie 2016, 14:21

Witam serdecznie wszystkich na tym forum. Jestem studentem Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Nauk Społecznych na kierunku praca socjalna 3 rok i piszę pracę licencjacką na temat asystentury rodzin. Konkretniej chcę zbadać jak asystenci rodzin oceniają pracę w swoim zawodzie oraz jakie widzą plusy i minusy tej profesji.
W związku z powyższym poszukuję asystentów rodzin, którzy byliby chętni do udzielenia odpowiedzi na moje pytania. Potrzebuję minimum 5 osób do tego badania.
Jeżeli ktoś chciałby poświęcić swój cenny czas i pomóc przyszłemu koledze po fachu (oby tak się sprawy potoczyły), to zapraszam do korespondencji mailowej pod adresem [email protected]
Poniżej wstawiam pytania, na które potrzebuję odpowiedzi.
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich pomagaczy.

1. Co przyczyniło się do tego, że został Pan/Pani asystentem rodziny?
2. Jak wyobrażał/-a sobie Pan/Pani pracę w zawodzie asystenta rodziny przed jej podjęciem?
3. Jak ocenia Pan/Pani swoją pracę jako asystent rodziny?
4. Jakie dostrzega Pan/Pani zalety wykonywanego zawodu?
5. Czy jest Pan/Pani w stanie podać słabe strony zawód asystenta rodziny?
6. Jaka jest specyfika pracy asystenta rodziny?
7. Jak przebiega praca z rodziną?
8. Czy napotyka Pan/Pani trudności w pracy z klientami?
9. Jeżeli tak, to jak często i jakie to problemy?
10. Czy współpracuje Pan/Pani z innymi placówkami, specjalistami w pracy z rodziną?
11. Jeżeli tak, to jak układa się Państwa współpraca?
12. Jakie czynniki mogą wpłynąć na wypalenie zawodowe wśród asystentów rodzin?
13. Jakie ryzyko i zagrożenia niesie za sobą praca asystenta rodziny?
14. Co może sprzyjać w wykonywaniu pracy asystenta rodziny?
Student_prsocjalna

Napisano: 25 kwie 2016, 14:26