Przenosiny - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 14 cze 2022, 8:09

Witam
Siedziba OPS została oddana przez Urząd w trwały zarząd, teraz od lipca przenosimy się do nowej siedziby, obecnie jesteśmy w trakcie rozwiązywania trwałego zarządu i innych umów. Ale moje pytanie dotyczy:
1) kiedy zarząd ostanie rozwiązany to protokołem OT przekazuje do Urzędu?
2) czy pozostawiony sprzęt np. klimatyzator (wyposażenie) lub meble które pozostawiamy, protokołem przekazania oddaje to Urzędowi
GENERALNIE O CZYM JESZCZE MUSZĘ PAMIĘTAĆ??
Proszę o pomoc!!!
joyd84
Stażysta
Posty: 150
Od: 21 sie 2017, 9:04
Zajmuję się: Księgowość


Napisano: 20 cze 2022, 10:33

przekazujesz protokołem PT przekazanie środków trwałych, nie wiem zmiana statutu ośrodka, aneksy umów o pracę (by do delegacji było od nowej siedziby), deklaracja na podatek od nieruchomości, aneks umowy na wywóz śmieci, itd.
ops2020
Podinspektor
Posty: 1033
Od: 19 paź 2020, 14:41
Zajmuję się: Finanse
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Napisano: 21 cze 2022, 8:30

na pewno zgłoszenie zmiany danych adresowych do gus, zus, us, banku itp.
mgops7
Podinspektor
Posty: 1577
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x