pytanie do Sygnity - wysyłanie maili - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 08 sie 2018, 11:51

Mamy problem tego typu, że wprowadzając adresy mailowe z wniosków papierowych w rejestrze powiadomień nie pokazują się te adresy. Niby wszystko ustawione jest ok, ale adresy mailowe ustawiają się w zakładce "lista zaległych powiadomień" i nie można tych informacji do ludzi wysłać. Pomoże ktoś coś...???
Lilia
Praktykant
Posty: 17
Od: 19 maja 2017, 12:01
Zajmuję się: ŚR,FA, SW


Napisano: 09 sie 2018, 14:00

Hej. Musisz zmienić w parametrach systemu wartość na 2- zgoda wysyłanie Email również z wniosków papierowych- domyślnie ustawiona jest wartość 1 i z automatu wysyła tylko z wniosków elektronicznych
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x