regulaminy w DPS - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 05 cze 2013, 22:22

W związku ze zmianami w czasu pracy pracowników muszę zmienić regulaminy, gyz juz maymy kilka aneksów więc teraz chyba lepiej już napisać nowy. Czy w DPS macie: regulamin organizacyjny, regulamin pracy, regulamin wynagradzania? Pytam ponieważ u nas do tej pory w regulaminie organizacyjnm jest również jeden dział w którym opisany jest czas pracy pracowników a nie posiadamy osobnego regulaminy pracy. Bardzo proszę o odpowiedź :)
basia3k
Praktykant
Posty: 8
Od: 09 wrz 2010, 12:20
Zajmuję się:
Lokalizacja: p-na, polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x