rezygnacja z emerytury
-
- Stażysta
- Zajmuję się: Świadczenia rodzinne i dodatki mieszkaniowe
- Kontakt:
rezygnacja z emerytury
witajcie, chciałabym poznać wasze zdanie i jak praktykujecie w takiej kwestii, chodzi o świadczenie pielęgnacyjne i w tym celu osoba zawiesza emeryturę
w jednej sprawie SKO pouczyło nas, że powinniśmy poinformować wnioskodawcę o możliwości zawieszenia emerytury
ale co dalej, poinformujemy o tym, osoba zawiesi tą emeryturę i wówczas należy przyznać ŚP????? czy dalej odmowa i sprawa do SKO?????
proszę podpowiedzcie jak to u was wygląda, jestem początkująca w tym temacie, a wy pewnie macie już większe doświadczenie...
w jednej sprawie SKO pouczyło nas, że powinniśmy poinformować wnioskodawcę o możliwości zawieszenia emerytury
ale co dalej, poinformujemy o tym, osoba zawiesi tą emeryturę i wówczas należy przyznać ŚP????? czy dalej odmowa i sprawa do SKO?????
proszę podpowiedzcie jak to u was wygląda, jestem początkująca w tym temacie, a wy pewnie macie już większe doświadczenie...
-
- Podinspektor
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: rezygnacja z emerytury
kiedyś była mowa o tym, że "ustalone prawo do emerytury" nie wygasa, zawieszenie prawa nie oznacza, że ktoś nie ma ustalonego prawa - koło się zamyka
mam sprawę w SKO - czekam... tylko u mnie Pani nie chciała nawet zawiesić ...
... ale coś się dzieje idzie zmiana mają mieć wyrównanie do wysokości świadczenia pielęgnacyjnego
mam sprawę w SKO - czekam... tylko u mnie Pani nie chciała nawet zawiesić ...
... ale coś się dzieje idzie zmiana mają mieć wyrównanie do wysokości świadczenia pielęgnacyjnego
-
- Stażysta
- Kontakt:
ale co w sytuacji, kiedy osoba dostarczy mi decyzję o zawieszeniu? czy wtedy należy przyznać ŚP? w naszej ustawie nie ma mowy na ten temat...
- Szarak
- VIP
- Zajmuję się: Multitasking
- Kontakt:
@madzix To o czym mówisz dotyczyć ma tylko konkretnego przypadku a nie wszystkich osób z emeryturą.