Jak rozwiązać sprawę, kiedy przyznano dofinansowanie do zakupu aparatu słuchowego i wkładki usznej (2 zadania do rozliczenia) na podstawie proformy, czyli rozliczenie na zasadzie refundacji. Osoba kupiła tylko aparat (rezygnacja z wkładki), który mogę rozliczyć, a pozostało mi do rozliczenia dofinansowanie do zakupu wkładki. Co z tym zrobić??
co chcesz tu rozwiązywać? To co napisałeś jest nie jasne. Dostała refundację na podstawie oferty proforma, a dofinansowanie na podstawie faktury? To był jeden wniosek czy dwa odrębne?
Osoba składa wniosek (jeden) z fakturą proforma na 2 rzeczy (aparat i wkładka). Przyznajemy dofinansowanie i wystawiamy zaświadczenie (w systemie zaznaczam typ rozliczenia refundacja, czyli musi nam dostarczyć oryginał faktury - złożyć rozliczenie). Następnie osoba przedkłada fakturę (już oryginał) za zakup tylko aparatu słuchowego. I tu moje pytanie, jak mam to rozliczyć w systemie bo rozliczę aparat a kwota za wkładkę będzie mi ciągle "wisieć"?? (teraz jaśniej??)