EWAII - a opisujesz dokumenty, tak jak w tamtym roku? Bo ja mam właśnie w SAC-u tylko jedno sprawozdanie z rozbiciem na kolejnych asystentów i nie ma tam mowy o dołączaniu rachunków, itp. ani o opisywaniu i tak się zastanawiam Aha, a jak rozbijasz koszty własne, np. za materiały biurowe, po równo na każdego asystenta? Bo w UW nie mogłam się dogadać.
tylko ja mówię o innym sprawozdaniu, jednorazowym w SAC-u, nazywa się sprawozdanie z realizacji zadania w ramach resortowego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na 2013 r. - asystent rodziny i koordynator pieczy zastępczej
czy wypłacona asystentowi \"13\"-tka w 2014r. może być ujeta jako koszt realizacji zadania w sprawozdaniu z wykorzystania dotacji za 2013r.
Bardzo proszę o odpowiedż!
jak opisywaliście dokumenty bardzo proszę o przykład bo mam pilnie uzupełnić rozliczenie dotacji np. ; przelew Fund. pracy 254,00
852-852206- 37,00
852-85219 - 183,00
852-85212 - 34,00
czy tylko
w tym 852-85206- 37,00 zł
ja nie opisywałam dokumentów, bo w tym roku nigdzie w umowie ani wytycznych nie mam my to wpisane, za 2012 rok w sprawozdaniu pisało czarno na białym, że trzeba opisywać, a w 2013 nic nie pisze