SIGNITY- problem - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 20 sie 2014, 14:07

Witajcie, znowu mamy problem z przelewami - nie da się przesłać elektronicznie, bo przy importowaniu pojawia się komunikat, że występuje błąd w tytule przelewów - że są jakieś niedozwolone znaki i że błąd w nazwie i adresie odbiorcy - nie wiem w czym problem , bo nic w programie w przelewach nie zmieniałam , aktualizacja z 04.08. 2014 wgrana , wcześniej było ok, więc co znowu jest nie tak ? Może ktoś miał podobny problem?
bardzo proszę o pomoc
Andziaaa


Napisano: 20 sie 2014, 14:09

ja robiłam przelewy 14 sierpnia i wszystko było ok .. zmieniła się tylko nazwa pliku wcześnie była dłuższa z data na końcu a teraz jest z nr listy
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 9550
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie, Polska

Napisano: 20 sie 2014, 15:51

.... może jeszcze ktoś się wypowie?... tylko u nas taki problem?
Andziaaa

Napisano: 21 sie 2014, 8:36

Zrób aktualizację aplikacji SYGNITY. Powodem niemożności zrobienia przelewu jest inna nazwa pliku, który jest generowany z programu.
Mario123

Napisano: 21 sie 2014, 9:31

Ja też miałam podobnie, że polskie znaki się nie pojawiły w imieniu i nazwisku. Wejdź w parametry przelewów i zmień język kodowania, wypróbuj który u Ciebie zadziała, u mnie było to Latin2
Ann a



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem