spr D z FA - Księgowość

Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 09 lip 2015, 14:01

czy macie tak dobre analityki,że dane zbieracie do tego sprawozdania z FA bez problemów? I drugie pytanie kto u Was robi sprawozdania z FA z obsługi :księgowe czy komórka świadczeń?
Isi

Napisano: 10 lip 2015, 7:45

Kierownik GOPS
pat

Napisano: 10 lip 2015, 8:00

dane daje księgowość a sprawozdanie sporządza komórka świadczeń
~~Ania

Napisano: 10 lip 2015, 9:18

proszę jeszcze o wypowiedzi,ponieważ 2 wypowiedzi to dla nas dla księgowości za mało ,aby przekazać do merytorycznych do sporządzania sprawozdania z kosztów obsługi z FA,SR,ZDO.Na jakiej podstawie można powiedzieć ,że to merytoryczni sporządzają sprawozdania z kosztów obsługi?
Isi

Napisano: 10 lip 2015, 10:44

na podstawie tego , ze maja do tego celu program, księgowośc wylicza swoja cześc i przekazuje do merttorycznych
ksiegowa

Napisano: 10 lip 2015, 10:59

jeszcze raz: jestem z księgowości ,dostaję druk sprawozdania D,F,C.Wypełniam rubryki dotyczące kosztów obsługi dzielę na koszty obsługi i działania,dalej dzielę koszty w SR,ZDO.i przekazuję do komórki merytorycznej.A jak jest u Was?
Isi

Napisano: 10 lip 2015, 12:01

u mnie jak u Isi, jest to bardzo uciążliwe i skomplikowane w liczeniu
alto

Napisano: 10 lip 2015, 12:08

U mnie tak samo jak u Isi
marta100

Napisano: 10 lip 2015, 12:58

czy to są nasze sprawozdania?Przecież to merytoryczni określają jakie wydatki czego dotyczą?Powinni dostać od nas dane i określać w sprawozdaniu.Piszcie ,może się mylę.
Isi

Napisano: 10 lip 2015, 13:04

OK ONI TO ROBIĄ-MERYTORYCZNI ALE SKĄD MAJĄ WIEDZIEĆ JAKIE LISTY PŁAC I JAKIE WYDATKI BIEŻĄCE POKRYWASZ Z TEJ KASY? DLA MNIE LOGICZNE ŻE TO KSIĘGOWA IM DAJE DANE DO TEGO! A POZA TYM ZGODNOŚĆ SPRAWOZDANIA FIN Z MERYT. NIE GRAŁO BY RAZEM CO ONI SOBIE WSTAWIĄ CO CHCĄ A TY CO CHCESZ TO JAKI BY BYŁ SENS?
MEGUSSS

Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny