Sprawozdanie - niepowodzenie. - Świadczenia rodzinne

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 14 paź 2014, 9:32

Niestety, u mnie cuda nie zadziałały :(
PS. Mimo zaznaczenia, że sprawa pilna jak diabli, to i tak HD nadał sprawie priorytet "niski" :(
Bazyl


Napisano: 14 paź 2014, 9:59

a pokazuje ci się ten komunikat po zalogowaniu do programu java virtual machine... nie wylączaj go i spróbuj
asiak

Napisano: 14 paź 2014, 10:14

Nie bardzo kumam. Okno błędu blokuje mi używanie wszelkich przycisków. Javę mam w 32bitach 7 u 15 i boję się zaktualizować, bo zawsze jest problem po aktualizacji :(
Bazyl

Napisano: 14 paź 2014, 10:31

Ja mam program do świadczeń z firmy INFO-R (Amazis)
Jak miałem problem i wysłałem bazę- odpowiedź była w tym samym dniu a najpóźniej na drugi dzień.
Nigdy się nie zdarzyło że nie rozwiązali problemu.
A z firmy SYGNITY mam POMOST-a do pomocy społecznej. Najszybsza reakcja tej firmy to tydzień.
POLECAM INFO-R. O cenie tych programów już nie wspomnę.
I w dodatku nie jestem pracownikiem tej firmy....
srrrr

Napisano: 14 paź 2014, 10:44

Dzięki za info, ale nie bardzo pomogło na mój problem :(
Bazyl

Napisano: 14 paź 2014, 10:46

dzwonią po ośrodkach z sygnity pewno do Ciebie też będą dzwonić
asiak

Napisano: 14 paź 2014, 10:50

Ekstra. Zbioru centralnego też nie mogę wykonać.
PS. Pewnie jutro po 18 się dodzwonią :(
Bazyl

Napisano: 14 paź 2014, 11:25

ja zrobiłam i sprawozdania i zbiory wczytałam
koleś mówił że kilka jednostek zgłaszało ten sam problem i chcą zweryfikować czy to i hc wina czy nasza ...
że jakieś pliki ze coś
niewiem jakim cudem nie dało się wcześniej zrobić a dziś zrobiłam nie wnikam tylko szybciutko zrobiłam żeby było z głowy
asiak



  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x