sprawozdanie problem

Awatar użytkownika
MIŚKA
Referent
Posty: 334
Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:57
Zajmuję się:

sprawozdanie problem

Post autor: MIŚKA »

witam wszystkich mądrych ludzi, robię sprawozdanie i jak zwykle natrafiłam na problem. Otóż powiedzcie co wykazujecie w załączniku nr 1 (chodzi mi o o komumnę 20-23). Zawsze w styczniu w tych kolumnach wykazywałam nadwyżki środków, które zostały oddane na konto PFRON, teraz zostało mi trochę kaski z bieżących i inwestycyjnych moduł I (ale oddajemy je dopiero w kwietniu- więc mam je wykazać czy nie) i co z pozostałą kaską która czeka na wypłate modułu II - druga transza. Czekam na waszą pomoc, bo już sama nie wiem.....
Awatar użytkownika
MIŚKA
Referent
Posty: 334
Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:57
Zajmuję się:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: MIŚKA »

widzę że wszyscy czekacie ze sprawozdaniem na ostatnią chwilę :lol: Może jednak ktoś już zrobił? czekam
Oleśka
Stażysta
Posty: 130
Rejestracja: 09 gru 2016, 10:19
Zajmuję się: Aktywny Samorząd
Kontakt:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: Oleśka »

Ja wysyłam dzisiaj ale chyba nic tam się nie wpisuje bo ogólna nazwa kolumn to zapotrzebowanie na dodatkowe środki.
Awatar użytkownika
PCPR-Trz
Referent
Posty: 433
Rejestracja: 30 wrz 2016, 8:43
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: PCPR-Trz »

Też myślę, że tam nic nie wpisujemy. Dzisiaj będę dzwoniła do swojego oddziału, to dopytam i napiszę później.
Awatar użytkownika
Tomasz1981
Inspektor
Posty: 2094
Rejestracja: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA
Kontakt:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: Tomasz1981 »

tam się wpisuje kwoty na które składacie zapotrzebowanie
ewaaa

Re: sprawozdanie problem

Post autor: ewaaa »

no tak ale tam też jest wyjaśnienie że w przypadku nadwyżki kwoty w danym limicie wpisujemy ją ze znakiem ujemnym i ja już wiem że w bieżących w Module I będę miała nadwyżkę, zastanawia mnie tylko Moduł II czy wpisać tam ze znakiem ujemnym to co nam jeszcze do dyspozycji zostało po wypłaceniu 80 % czesnego, niestety do mojego oddziału nie mogę się dodzwonić ;/
Awatar użytkownika
MIŚKA
Referent
Posty: 334
Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:57
Zajmuję się:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: MIŚKA »

Tomasz1981 pisze:tam się wpisuje kwoty na które składacie zapotrzebowanie
NIE TYLKO
Awatar użytkownika
MIŚKA
Referent
Posty: 334
Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:57
Zajmuję się:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: MIŚKA »

ewaaa pisze:no tak ale tam też jest wyjaśnienie że w przypadku nadwyżki kwoty w danym limicie wpisujemy ją ze znakiem ujemnym i ja już wiem że w bieżących w Module I będę miała nadwyżkę, zastanawia mnie tylko Moduł II czy wpisać tam ze znakiem ujemnym to co nam jeszcze do dyspozycji zostało po wypłaceniu 80 % czesnego, niestety do mojego oddziału nie mogę się dodzwonić ;/
Z tego co wiem wpisujemy tylko nadwyżkę z bieżących i inwestycyjnych z -. Kaskę którą mamy jeszcze na moduł II nie :D
Awatar użytkownika
Tomasz1981
Inspektor
Posty: 2094
Rejestracja: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA
Kontakt:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: Tomasz1981 »

MIŚKA pisze:
Tomasz1981 pisze:tam się wpisuje kwoty na które składacie zapotrzebowanie
NIE TYLKO
no tak tak, na minusie się wpisuje, macie rację :P
Awatar użytkownika
PCPR-Trz
Referent
Posty: 433
Rejestracja: 30 wrz 2016, 8:43
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: sprawozdanie problem

Post autor: PCPR-Trz »

Udało mi się dodzwonić do PFRON i mam kilka interesujących Was wyjaśnień:

1. Do tego sprawozdania robimy załącznik nr 1 i 3,
2. Prawdopodobnie wystarczy wersja elektroniczna (ewentualnie po papierową będą odziały zgłaszały się - papierowa tylko do ostatecznego rozliczenia była potrzebna),
3. Jeśli student rezygnuje po pozytywnym rozpatrzeniu, do decyzji, to w załączniku nr 1 w kolumnie 12 możemy zarówno uwzględnić go, jako pozytywnego, ale w kolumnie 13 już go nie wpisujemy (tak samo robimy z kwotami - kolumna 16 i 17), możemy jednak już przy formalce go nie wpisywać (kolumna 12), ale w obu przypadkach piszemy wyjaśnienie w Uwagach,
4. Jeśli ktoś wnioskował o przesunięcia z MI bieżące na MII, to już to uwzględniamy w załączniku 1 (odejmujemy z transzy I i dopisujemy do I transzy MII),
5. Kolumny 20 - 23 zostawiamy puste.
ODPOWIEDZ